1396-11-30 08:12
897
0
50668
در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ؛

معاون فرماندار بندرگز خواستار برخورد با پدیده قاچاق کالا و ارز شد

معاون فرماندار بندرگز خواستار برخورد همه دستگاه های مسوول با پدیده قاچاق کالا و ارز شد و گفت : پدیده قاچاق کالا و ارز موجب برهم خوردن نظم و امنیت در همه جوانب به ویژه عرصه تولید می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره ، "محمد حیدری" در ششمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بندرگز افزود : قاچاق کالا به عنوان پدیده‌ ای مخرب ، صدمات زیادی را بر اقتصاد ، تولید و فرهنگ کشور وارد می‌کند و علاوه بر کاهش تولید داخلی ، موجب افزایش بیکاری و مشکلات ناشی از آن می‌شود.وی اظهار داشت : با قاچاق کالا ، زمینه اشتغال افراد و نیز تولیدات ملی و داخلی کاهش یافته و منجر به کاهش درآمد سرانه در جامعه می شود.

حیدری خاطرنشان کرد : گسترش قاچاق پدیده مخربی است که به تولید و تجارت داخلی ضربه می زند و باید با این موضوع جدی برخورد شود و به گفته رهبر معظم انقلاب مبارزه با این امر واجب است.

معاون فرماندار بندرگز ادامه داد : همه باید سخنان رهبری را به طور کامل اجرا کنند و تبلیغات هوشمندانه و همه جانبه برای خرید کالای ایرانی و جلوگیری از ورود قاچاق کالا انجام شود.

وی تاکید کرد : شایسته است برای تبیین این موضوع از ظرفیت های مختلف فرهنگی اجتماعی شهرستان نیز بهره برد و با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی ، همایش ها و کلاس های آموزشی ، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی موثر مردم از خرید کالاهای قاچاق و خارجی پرهیز و از کالاهای با کیفیت داخلی استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.