1396-11-28 11:06
929
0
50605
فرماندار شهرستان بندرگز:

نان مصرفی باید با بهترین و بالاترین کیفیت به دست مردم برسد

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : نان مصرفی باید با بهترین و بالاترین کیفیت به دست مردم برسد و نظارت بر تولید نان توسط دستگاه های متولی با جدیت دنبال شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، حسین احمدی در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بندرگز اظهار کرد: انجام بازرسی از نانوایی ها و کارخانجات تولید آرد ضروری است و در صورت سهل انگاری احتمالی از سوی متولیان تولید نان ، برخورد جدی با آنان صورت می گیرد.

وی افزود : در صورت مشاهده تخلف احتمالی در بخش های مختلف به ویژه در حوزه مرتبط با سلامت و امنیت غذایی مردم ، دستگاههای متولی باید پاسخگو باشند.فرماندار بندرگز گفت : کیفیت نان در شهرستان بهبود یافته و این امر رضایت شهروندان را نیز به همراه داشته است.احمدی ادامه داد : با افزایش بازرسی ها ، تخلفات در حوزه آرد و نان بطور چشمگیری کاهش یافته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود گفت : در ۱۰ ماهه نخست سال جاری ۳۰ مورد گشت مشترک و ۱۵۰ مورد بازرسی از سطح نانوایی ها و کارخانه های آرد شهرستان صورت گرفته که ۲۸ فقره پرونده تخلف تشکیل شده است.

احمدی ، ارزش ریالی این تعداد پرونده را ۱۳ میلیون و ۲۹۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود : این پرونده ها به تعزیرات حکومتی معرفی و به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.وی اظهارکرد : مصوبه هایی که در این کارگروه اتخاذ می شود نباید معطل بماند و تاحصول نتیجه پیگیری شود.

این مقام مسوول اضافه کرد : دستگاه های مربوطه مکلفند براساس قانون بر عرضه کنندگان موادغذایی دقت و نظارت بیشتر و جدی تری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.