1396-11-24 14:58
1044
0
50476
با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری؛

کمیسیون فرعی کارگری شورای تامین در بندرگز تشکیل شد + تصاویر

کمیسیون فرعی کارگری شورای تامین با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ، معاون فرماندار و مدیران اجرایی مربوطه در بندرگز تشکیل شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره ، مدیرکل سیاسی استانداری گلستان در این جلسه گفت : در راستای تامین و تثبیت امنیت شغلی کارگران ، واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات رفع موانع تولید مورد بازرسی قرار می گیرند.

احسان مکتبی  افزود: واحدهای تولیدی فولاد معراج ، سحر مرغ کردان ، دیوار پوشش سیمان پارت و سفال گلستان از جمله واحدهایی هستند که در حوزه شهرستان بندرگز مشمول بازرسی و بازدید میدانی شده اند.

وی با بیان اینکه بر هزینه کرد واحدهایی که تسهیلات رفع موانع تولید دریافت می کنند نظارت می شود تا این تسهیلات از مسیر واقعی تولید خارج نشود ؛ اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که نظارت مستمر و کافی در این زمینه اِعمال شود.

مدیرکل سیاسی استانداری گلستان از رسانه ها ، احزاب و تشکل های غیر دولتی خواست ؛ در زمینه نظارت عمومی با دولت همکاری کنند.

محمد حیدری معاون فرماندار بندرگز هم در این جلسه گزارشی از فعالیت های واحدهای تولیدی شهرستان ارائه داد.

در پایان این نشست ، مدیر کل سیاسی استانداری گلستان ، معاون فرماندار بندرگز ، نمایندگان ادارات کل صنعت ، معدن و تجارت ، شرکت شهرکهای صنعتی ، تامین اجتماعی ، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از چند واحد صنعتی در بندرگز بازدید کردند.

KOMISION823654 2

KOMISION823654 2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.