1396-09-15 04:04
3792
0
47444
گفت و گو با شهردار جدید نوکنده؛

با شهردار جدید نوکنده بیشتر آشنا شوید/ الویت ها از دیدگاه سیدالنگی

سید النگی که قبلا نیز تجربه حضور در سمت شهردار نوکنده را داشته در گفت و گو با خبرنگار ما از برنامه ها و الویت های خود در نوکنده می گوید.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره ، سید محمدرضا سید النگی 43 ساله دارای مدرک کارشناسی عمران و کارشاسی ارشد ژئوتکنیک می باشد.

سید النگی کارمند رسمی شهرداری کردکوی با 17 سال سابقه خدمت و حضور در سمت های مختلف شهرداری را در کارنامه خود دارد ، وی همچنین مدیرکل دفتر شهری و شورای شهر استانداری گلستان و شهردار سابق نوکنده به مدت 3 سال در سال 87-90 ، سرپرست فروش املاک مازاد بانک ملت در شمال کشور نیز بوده است.

سید محمدرضا سیدالنگی شهردار نوکنده در مصاحبه با خبرنگار کناره اظهار داشت : پس از سیر یک سری تجربه و تکمیل نقاط ضعف خود دوباره آمده ایم تا کارهای ناتمام خود در شهر نوکنده با همکاری فرماندار ،نماینده مردم منطقه در مجلس ، شورای شهر ، مسوولین دستگاه ای اجرایی ، امام جمعه و مردم شهر نوکنده به اتمام رسانیم.

سید النگی در تشریح دیدگاه های خود گفت : در شهر نوکنده باید از ظرفیت های ساحل ، جاده وزوار و جنگل نرگسی به عنوان منبع توریستی ، گردشگری و تفریحی استفاده نمود و با جذب سرمایه گذار موجب رونق منطقه شد.

وی افزود : نوکنده در کریدور ورودی استان گلستان و در جاده بین المللی تهران – مشهد قرار دارد و در اوج خود 4 میلیون مسافر وارد استان می شود که با ایجاد مکانی برای توقف مسافران می توان فضایی برای بهره برداری و ایجاد اشتغال برای مردم نوکنده ایجاد نمود .

وی ادامه داد : محلی برای عرضه محصولات بومی محلی چون سبزی و صیفیجات نوکنده ، آلوچه نوکنده ، مرکبات منطقه و غذاهای سنتی و... همچنبن در کنار آن بازارچه صنایع دستی و میدان تره بار یا تجاری و یک شهربازی در یک مجموعه می تواند فضایی برای بهره برداری مردم منطقه و ایجاد اشتغال فراهم اورد.

شهردار نوکنده بر هدایت سرمایه های منطقه تاکید داشت و افزود : دی پی هدایت سرمایه گذاران منطقه به این شهر و استفاده از مشارکت های مردمی هستیم زیرا بدون مشارکت های مردمی کارهای شهر پیش نخواهد رفت.

سید النگی رسانه ها ظرفیت قدرتمند خواند و تصریح کرد :شاید امروز در هر خانه چندین موبایل باشد و دسترسی به فضای مجازی بسیار آسان شده است ، از فعالان رسانه ای منطقه دعوت کرد تا با همکاری هم در آشنایی مردم با حقوق شهروندی و دریافت طرح ایده های قابل اجرای مردمی و بازتاب آن به شهرداری کمک نمایند.

وی در خصوص پروژه هایی که شهردار سابق شروع و ناتمام مانده است گفت : پروژه های شهردار سابق در صورت توجیح منطقی پیگیری و به اتمام خواهد رسید .

وی در پایان از رضا منوچهری شهردار سابق به عنوان یک نوکندی و تمام نوکنده ای هایی که در هر نقطه جهان و در هر سمتی قرار دارند برای پیشرفت و توسعه منطقه کمک خواست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.