1396-08-26 13:02
1144
0
46644
سرپرست شهرداری نوکنده خبر داد؛

اجرای فاز دوم آسفالت شهر نوکنده در سال ۹۶

سرپرست شهرداری نوکنده گفت: با اجرای فاز دوم آسفالت نوکنده ۹۲۴ تن آسفالت مرغوب در سطح معابر شهر پخش می شود .

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، عبدالحسین عادلی با عنوان این خبر اظهار داشت: با تلاش و جدیت شهرداری ، فاز دوم آسفالت معابر در دوره زمانی بسیار کوتاه و با کیفیت بالا انجام خواهد شد .

وی افزود : با عنایت به اینکه یکی از نیازهای مهم و ضروری شهروندان ، تردد آسان، ایمن و کاهش بار ترافیکی در سطح شهر است و وضعیت آسفالت خیابان ها و معابر شهری یکی از مهمترین ویژگی های موثر بر منظر شهری از نگاه هر رهگذر است و از طرف دیگر وضعیت نامطلوب معابر آن که تبدیل به معضل و دغدغه ای بزرگ برای شهروندان و شهرداری در طول سالیان گذشته شده بود ، باعث شد اجرای آسفالت در نوکنده به مهم ترین اولویت و رویکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر نوکنده در ماه های اخیر تبدیل شود و از مدتها پیش مقدمات انجام آن( خرید بیس ، شن و ماسه مرغوب ) از محل منابع درآمد داخلی شهرداری فراهم آید وطرح آسفالت معابر و خیابانهای سطح شهر ، به مبلغ  ۱/۲۴۷/۴۰۰/۰۰۰ ریال در روزهای آتی اقدام خواهد شد .

وی تصریح کرد: پروژه های متعددی را برای زیباسازی و توسعه شهری نوکنده در دست اقدام داریم و به زودی مردم آثار این فعالیت ها را خواهند دید.

سرپرست شهرداری نوکنده ادامه داد: از جمله این پروژه ها می توان به پروژه احداث فضای سبز و زیباسازی جنب مدرسه شهید یوسف نظری ، عملیات اجرای پازل پیاده رو سازی و بهبود در عبور و مرور شهری به متراژ ۱۲۲۰  مترمربع و مبلغ ۴۳۹/۲۰۰/۰۰۰  ریال ، پروژه اجرای دیواره حفاظتی رودخانه  در کوچه امام خمینی ۳ به متراژ ۷۰ مترطول به مبلغ ۵۵۶/۵۰۰/۰۰۰  ریال اشاره کرد. 

وی از دستگاه های اجرایی و خدماتی به ویژه برق ، مخابرات ، گاز ، آب و فاضلاب شهری خواست پس از انجام آسفالت خیابان ها توسط شهرداری ، از انجام حفاری خودداری نمایند، چرا که هر گونه حفاری پس از آن علاوه بر دوباره کاری آسفالت و هدر دادن بیت المال، موجب تحمیل ضررهای فراوانی به این مجموعه و افت کیفی آسفالت می شود، و نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد.

سرپرست شهرداری نوکنده در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی های ارزنده اعضای محترم شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری ، از شهروندان محترم به دلیل خلل ایجاد شده در عبور و مرور آنها به هنگام انجام زیرسازی و آسفالت عذرخواهی نمود و از آنان خواست با سعه صدر با اکیپ آسفالت شهرداری همکاری نموده و از پارک خودروهای خود در مسیر آسفالت خودداری نمایند .

گفتی است با اتمام پروژه های کوتاه مدت و بلند مدتی که توسط شهرداری نوکنده در حال انجام است ، تحولی بزرگ در توسعه شهری نوکنده اتفاق خواهد افتاد که موجب رفاه و آسایش و زیباسازی بیشتر برای شهروندان می گردد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.