1396-08-16 10:58
1429
0
46277
با حضور رئیس کل دادگستری گلستان؛

رئیس جدید دادگستری بندرگز معارفه شد + تصویر

با حکم رئیس قوه قضاییه، محمودرضا رضایی بالاجاده به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان بندرگز منصوب شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، با حکم رئیس قوه قضاییه، محمودرضا رضایی بالاجاده به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان بندرگز منصوب شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری این شهرستان با اشاره به کاهش ورودی ۲۰ هزار پرونده به محاکم استان در سال ۹۵ گفت: قضایی کردن پرونده‌ها باید آخرین راهکار حل مناقشات باشد و به همین منظور به دنبال استفاده از ظرفیت فرمانداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی، ریش سفیدان و روحانیان برای سازش در پرونده‌ها هستیم.

هادی هاشمیان گفت: با تلاش همکاران قضایی و اداری، گلستان از استان‌های پیشرو در زمینه پیشگیری از وقوع جرم، کاهش پرونده‌های ورودی به محاکم و صدور آرای جایگزین حبس است.

رئیس کل دادگستری گلستان از رئیس جدید دادگستری شهرستان بندرگز خواست، برخورد مناسب با مردم، تعیین تکلیف پرونده‌های قدیمی، الکترونیکی کردن پرونده‌ها، حذف ابلاغ کاغذی از طریق سامانه ثنا، سیستمی کردن پرونده‌ها در دادگاه‌ها را در اولویت برنامه‌های کاری خود در این شهرستان قرار دهد.

این مقام قضایی با بیان این که رویکرد قوه قضاییه حبس زدایی است افزود: سال ۹۴ تعداد زندانیان استان ۵ هزار و ۵۰۰ نفر بود که باتلاش همکاران قضایی، تعداد زندانیان استان هم اکنون به ۴ هزار و ۲۰۰ نفر کاهش یافت.گفتنی است، رضایی پیش از این رئیس شعبه دوم حقوقی دادگستری شهرستان گرگان بود ، ولی الله داوودی رئیس پیشین این دادگستری نیز به عنوان نماینده ارزشیابی قضات استان منصوب شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.