1396-07-30 14:01
1009
0
45616
فرماندار بندرگز در دیدار با مدیر شعب بانک ملی غرب استان:

بانک ها نقش مهم و اثرگذاری در تحقق رونق تولید و اشتغال را دارند/ 914 نفر سهمیه ایجاد اشتغال در بندرگز

فرماندار بندرگز با اشاره به شعار سالاقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: بانک ها نقش مهم و اثرگذاری در تحقق رونق تولید و اشتغال دارند و یاری رسان دستگاه های دولتی می باشند .

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، محمد احمری مدیر بانک ملی حوزه غرب استان به اتفاق مدیر شعبه مرکزی بانک ملی بندرگز با علی اصغر میرزایی فرماندار بندرگز در فرمانداری دیدار و گفتگو کردند. 

علی اصغر میرزایی با بیان اینکه برنامه های مشخص و مهمی در راستای اشتغال پایدار روستایی ابلاغ شده است و در بعضی از روستاهای پیشرفت های خوبی حاصل گردید، اظهار کرد: بیشتر نگاهمان در بحث توسعه روستایی است و طرح ها و برنامه ها مورد بررسی قرار می گیرد و همکاری و همراهی بانک ها در پرداخت، می تواند امور را تسریع نماید.

وی به ایجاد اشتغال و اجرای طرح کارورزی اشاره کرد و افزود: از طریق سامانه رصد حداقل 914 نفر سهمیه ایجاد اشتغال در شهرستان بندرگز می باشد و متقاضیان اشتغال باید از طریق سامانه ثبت نام کنند .

فرماندار بندرگز با تشریح موارد تسهیلات تکلیفی و اعطای وام مطابق قانون برنامه ششم و دستورالعمل ابلاغی از سوی معاونت امور روستایی نهاد ریاست محترم جمهور برای طرح های تولیدی خودکفایی روستاها خواستار تعامل بیشتر و بهتر بانک ملی در جهت فراهم سازی زمینه های سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات در حوزه بانکی شد.

در ادامه احمری مدیر بانک ملی حوزه غرب استان، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مطلوب و موثر بانک ملی ایران به خصوص در بخش های پرداخت تسهیلات رونق تولید و اشتغالزا و مشاغل خانگی از استقبال هر طرح و دستورالعملی که منجر به رونق تولید و اشتغال شود، خبر داد و به تشریح سامانه بام بانک ملی ایران پرداخت و گفت: بانک ملی در راستای اهداف متعالی خود بمنظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات مطلوب بانکی سامانه بزرگ و کامل بانکی بنام بام را ارائه نمود که با دارا بودن ویژگی ها، امکانات و مزیت های بی شمار و... نیازهای مشتریان را فراهم و از لحاظ مدیریت زمان بسیار مفید است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.