1396-07-25 13:49
1325
0
45391
رییس شورای شهر بندرگز؛

پیگیری های بسیاری در 54 روز گذشته داشته ایم/ از برپایی موزه شهر تا درمانگاه تامین اجتماعی

رییس شورای شهر بندرگز از فعالیت ها و پیگیری های شورا شهر بندرگز در این مدت از پرداختن به بناهای تاریخی شهر تا ساماندهی و تعریض خیابان های شهر خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره ، مجتبی ریاحی رییس شورای شهر بندرگز در ارائه گزارشی از فعالیت های شورای شهر در  گفت و گو با خبرنگار کناره اظهار داشت : با آغاز به کار شورای شهر پیگیری مهمترین مشکل با راه اهن و یک خطه بودن شهر در دستور کار قرار گرفت و جلسات با فرماداری ، نماینده مجلس ، مدیر کل راه اهن شمال شرق برگزار شد  و تفاهم های ضمنی نیز انجام شد ، تایید 2 زیر گذر و یک روگذر را گرفته ایم و تقاضای یک تقاطع همسطح با راه اهن را نیز داریم و

مجتبی ریاحی  با اشاره به ساماندهی بناهای تاریخی شهر گفت : شهرستان بندرگز دارای بناهای تاریخی بسیاری است که این شهر از انان بی بهره است.

ریاحی ادامه داد : در خصوص ساماندهی و استفاده از بنای تاریخی  " گمرک " اولین سفارتخانه روسها در ایران به عنوان موزه تاریخی شهر و همچنین وارد شهر کردن اداره گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان بندرگز پیگیریها و نشست هایی انجام شد رایزین هایی برای جابه جایی اداره گردشگری به ساختمان قدیم منابع طبیعی انجام شد و پیگیریم در ساختمان گمرک همراه با موزه رستوران سنتی  نیز برپا شود.

وی افزود : البته جلساتی با مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان ، مدیر کل منابع طبیعی گلستان و معون توسعه استانداری انجام شد و روال کار و نتیجه نهایی بستگی به اعلام نظر منابع طبیعی کشور دارد و همچنان پیگیر موضوع هستیم.

رییس شورای شهر بندرگز همچنین از اغاز تعریض خیابان اصلی شهر خبر داد و گفت : در خیابان اصلی شهر شاید عرض خیابان با پیاده رو به یک اندازه بود و با تعداد ماشین ها و عبران پیاده در تعارض بود ، طرح تعریض خیابان اصلی از دیروز آغاز شد که از پمپ بنزین تا بانک کشاورزی ادامه خواهد داشت و قسمتی از مشکل ترافیکی را کاهش خواهد داد.

وی تصریح کرد : پیگیر درمانگاه تامین اجتماعی در شهر بندرگز هستیم ، متاسفانه با اینکه کلنک افتتاح ان به زمین خورده ولی کار متوقف شده که پیگیری مسئولان مربوطه و فرماندار و نماینده مجلس را نیز طلب می کند.

ریاحی همچنین به پیگیری های دیگر همچون ساماندهی و کف سازی هاشم رود و بالا کشیدن حاشیه رودخانه ها و آسفالت خیابان نوکنده ، عقب نشینی و آسفالت کوچه مسجد محمدیه ، روال انتخاب شهردار در این روزها ، مشکلات مسکن مهر 108 واحدی و   ... اشاره کرد و گفت : ما نمایندگان مردم از نزدیک با مشکلاتشان اشناییم و پیگیری آسایش آنان را وظیفه خود می دانیم.

شورای شهر جدید بندرگز حدود 54 روز است که کار خود را آغاز کرده در این مدت نیز فعالیت های چشم گیری داشته اند ، پیگیری های مکرر و نشست ها یی با مسوولان و مدیرکل های گلستان  برای حل مشکلات شهر بندرگز ولی یک دست صدا ندارد و فرماندار و مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان و استان و مردم شهرتاریخی و ساحلی بندرگز نیز باید با همکاری شورای شهر به ساخت شهری زیبا و آرام کمک کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.