1396-07-23 09:59
1692
0
45288
طی مراسمی؛

رییس جدید کمیته امداد بندرگز منصوب شد

طی مراسمی علی اصغر شموشکی به عنوان سرپرست جدید کمیته امداد بندرگز معرفی و از زحمات زمانی تقدیر شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، طی مراسمی با حضور مسئولان در بندرگز علی اصغر شموشکی به عنوان سرپرست جدید کمیته امداد بندرگز معرفی و از زحمات محمدرضا زمانی تقدیر شد.

علی اصغر شموشکی دارای مدرک کارشناسی تکنولوژی عمران و حضور در سمت های مدیریت بحران و مناطق محروم استان گلستان، مسکن و ساختمان گرگان، معاون و قائم مقام کمیته امداد بندرترکمن و ... را در کارنامه کاری خود دارد.

شموشکی در گفت و گو با خبرنگار کناره برقراری ارتباط نزدیک با مسوولان و دهیاران و شوراهای شهر و روستا را برای شناشسایی و ارائه بهتر خدمات به محرومین را از الویت های برنامه خود عنوان کرد.

وی پیگیری آسیب های افراد تحت پوشش کمیته امداد شهرستان و اعتماد سازی را سر لوحه خود توصیف کرد و افزود: تهیه بانک اطلاعات خیرین با نیت جذب خیرات برای نیازمندان منطقه، همکاری باامام جمعه شهرستان در بحث ذکات، ظرفیت شناسی و اشتراک یابی صندوق صدقات، شناسایی درامدهایی که می تواند برای نیازمندان منطقه هزینه شود ولی از شهر خارج می شود، نیازسنجی خانواده های تحت پوشش و... از برنامه های دیگر این سازمان است.

رییس جدید کمیته امداد بندرگز با اشاره به اشتغال زایی و افزایش 2 برابر اعتبار شهرستان نسبت به سال قبل گفت : در راستای خودکفایی، محرومیت زدایی و اشتغال زایی در بین افراد تحت پوشش کمیته امداد و فرزندانش برنامه هایی نیز داریم، برگزاری طرح های اموزشی با همکاری اداره فنی و حرفه ای و ارائه تسهیلات از 5 الی 50 میلیون با سود پایین.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.