1396-06-15 10:02
671
0
43703
با تاسی از سیره ی امیرالمومنین(ع)؛

رسیدگی به ایتام، سرلوحه کار کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: کمیته امداد با تاسی از سیره ی یتیم نوازی امیرالمومنین(ع)، رسیدگی به ایتام را سرلوحه کار خود قرار داده است.

به گزارش گلستان ما، امان اله حسین پور مدیر کل کمیته امداد استان گلستان امروز(چهارشنبه، 15شهریور96) در مراسم جشن شورای فرهنگی ستاد غدیر کمیته امداد استان در حضور نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان ضمن تبریک دهه ی امامت و ولایت به اهمیت و جایگاه غدیر و مبحث ولایت پرداخت.

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: امیرالمومنین (ع) با رسیدگی به ایتام، لبخندی بر لبان یتیمان می نشاند تا خلاء پدر را احساس نکنند برای همین حضرت علی (ع) ملقب به ابوالایتام شدند.

حسین پور با بیان اینکه غدیر اخلاص و بصیرت افزایی را به ما میاموزد، افزود: باید از فرصت اعیاد مذهبی بویژه عید غدیر خم به بهترین شکل ممکن در راستای تعظیم شعائر دینی و مذهبی استفاده کنیم.

وی غدیر خم را روز ولی شناسی، ولایتمداری و ولایت محوری عنوان کرد و گفت: باید از پیام ها و دستاوردهای غدیر خم برای زنده نگه داشتن ارزشهای اسلامی بهره جست و اطاعت از ولی امر مسلمین که بر همگان واجب است، را از یاد نبریم.

حسین پور در ادامه از برگزاری 100 برنامه محوری به مناسبت دهه امامت و ولایت با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ علوی در سراسر استان گلستان خبر داد وگفت: با توجه به حضور اهل تشیع و تسنن در استان با هدف تقریب مذاهب اسلامی در سال جاری برگزاری همایش " غدیر محور اتحاد امت اسلامی" در مناطق مرزی و اهل سنت برنامه ریزی شده است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.