1396-01-25 09:56
1244
0
37783
با حضور اکثریت معتمدین؛

اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری بندرگز مشخص شدند

انتخابات اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شهرستان بندرگز به ریاست علی اصغر میرزایی فرماندار و با حضور معتمدین و هیات نظارت درسالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، علی اصغر میرزائی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندرگز با بیان اینکه همواره انتخابات به عنوان یک نقطه اتکا و ارزشمند برای نظام مقدس ما مطرح بوده است، گفت: برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری به عنوان نقاط قوت و اقتدارنظام اسلامی می باشد و این امر زمانی محقق می گردد که بتوانیم انتخاباتی سالم، قانونی و بدور از نگاه جانبدارانه به نمایش بگذاریم.

گفتنی است در این جلسه که با حضور اکثریت معتمدین دعوت شده برگزار گردید تعداد 14 نفر برای انتخاب در هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شهرستان بندرگز داوطلب شدند.

که طی رای گیری وکسب بیشترین آراء 9 نفر اعضای اصلی و 5 نفر اعضای علی البدل به ترتیب: وحید هراتی، بهمن صلبی، سید عابدین موسوی، لیلا هزار جریبی، صادق خاری، محمد زمان طهماسبی، فیض اله بادی، صمد نکاحی، امین اله حسینیان، حسینعلی کرد جزی، محمد رضا دودانگی، محمد میر هدی، احسان فغانی، مسعود کلاگر انتخاب گردیدند.

شایان ذکر است انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسرکشور، 29 اردیبهشت ماه سالجاری برگزار می گردد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.