1395-12-26 16:02
2044
1
36636
شهردار نوکنده:

ناحیه صنعتی بالادست نوکنده در غرب گلستان فعال شود/ مردم نوکنده از مجموعه شبکه بهداشت و درمان گلستان انتقاد دارند

شهردار نوکنده در غرب گلستان ضمن اعلام تصویب طرح تفضیلی شهر نوکنده، خواستار فعال نمودن ناحیه صنعتی بالادست این شهر و همچنین حمایت از فعالیتهای ورزشی بخش نوکنده شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، " رضا منوچهری" شهردار نوکنده در غرب گلستان در حاشیه بازدید نماینده مردم غرب استان در مجلس از شهر نوکنده، ضمن درخواست فعال شدن ناحیه صنعتی بالا دست این شهر، خواستار حمایت بیشتر مسئولین از فعالیت های ورزشی، اجتماعی و اقتصادی مردم این شهر شد.

وی در ادامه افزود: از جمله درخواستهای شهروندان نوکنده، انتقاد از انتقال یک دستگاه آمبولانس مجهزی بود که با اعتبارات ملی، برای مرکز نوکنده خریداری شده بود، اما این آمبولانس به بندرگز انتقال داده و یک مورد فوتی تصادفی هم بدلیل عدم وجود آمبولانس در این مرکز رخ داده است.

شهردار نوکنده تصریح کرد: مورد بعدی انتقاد مردم از انتقال تجهیزات تخصصی پزشکی که توسط یک خیر نوکنده ای و برای مرکز نوکنده خریداری شده بود و به بندرگز انتقال یافت، می باشد که مردم این موضوع را از ما مطالبه میکنند.

"منوچهری" گفت: از دیگر درخواستهای مردم این شهر، عدم وجود تجهیزات کافی در مرکز شبانه روزی درمانی نوکنده بود که در همین راستا، شکایتی مبنی بر مراجعه بیمار و فقدان درجه "تب بر" نیز وجود داشته است.

شهردار نوکنده در پایان از دیگر موارد مورد مطالبه مردم این شهر از مسئولین، انتقاد از انتقال یک دستگاه کیوسک انتظامی که با پیگیریهای مختلف برای این شهر تهیه شده بود ولی پس از مدتی از این شهر انتقال پیدا کرد. بوده است.

در مجموع و برداشت هایی که در این دیدار مشاهده شده است، انتقاد از مجموعه شبکه بهداشت و درمان می باشد که از مهمترین درخواستهای شهروندان نوکنده خطاب به نماینده غرب استان بود.

گفتنی است، شهر نوکنده در غرب استان گلستان واقع شده است و در فاصله 2 کیلومتری شهرستان بندرگز واقع شده است و جمعیتی چند هزار نفری را شامل می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

کارگر

شما رو بخدا به داد کارگران و کارخانجات کوچک و بزرگ برسید

0
0
پاسخ
1395-12-26 19:23

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.