1395-12-04 08:58
950
0
35621
فرمانده انتظامی استان گلستان خبر داد :

کاهش 4 درصدی سرقت در استان گلستان/ کشف بیش از 4 تن مواد مخدر دریازده ماهه سال جاری

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت : نسبت به زمان مشابه سال قبل 4 درصد کاهش وقوع سرقت و 2 درصد افزایش کشف سرقت در استان را داشته‌ایم و همچنین فاصله بین وقوع و کشف سرقت نیز بسیار کاهش‌یافته است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان گلستان در آق‌قلا گفت : در سال 1395 نیروی انتظامی چهار مأموریت و اولویت مهم داشته است که سرلوحه همه کارها قراردادیم. مقابله با سرقت،اعتیاد و مواد مخدر، معضلات ترافیکی و تصادفات و در رابطه با معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی بوده است.

وی از کاهش 4 درصدی سرقت در استان خبر داد و گفت : نسبت به زمان مشابه سال قبل 4 درصد کاهش وقوع سرقت و 2 درصد افزایش کشف سرقت در استان را داشته‌ایم و همچنین فاصله بین وقوع و کشف سرقت نیز بسیار کاهش‌یافته است که نشان از اقدامات حرفه‌ای پلیس آگاهی و رده‌های انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان گلستان در زمینه کشف و مقابله با مواد مخدر نیز به خبرنگار ما گفت : در زمینه مبارزه با مواد مخدر و مقابله با عمده‌فروشان و خرده‌فروشان نیز اقدامات مناسبی انجام شد که در همین راستا توانستیم کشفیات مواد مخدر را 95 درصد افزایش دهیم.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد : در همین زمینه ، حدود 4 تن و 400 کیلوگرم دریازده ماهه سال جاری کشفیات مواد مخدر داشتیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.