1394-06-08 16:58
1964
0
19776
به مناسبت هفته دولت برگزار شد ؛

اولین نشست ادواری فرمانداران بندرگز + تصاویر

به مناسبت هفته دولت اولین نشست فرمانداران ادواری شهرستان بندرگز برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، اولین نشست فرمانداران اداواری بندرگز با حضورمدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گلستان در فرمانداری بندرگز برگزار شد.

در این مراسم فرماندار بندرگز ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: شهدای دولت که با فدا کردن جان خود در راه خلوص و کارآمدی کشور توانستند یادگار ماندگاری از خود به جا بگذارند، امروز به الگویی برای دولتمردان کشور تبدیل شده اند.

علی اصغر میرزایی از هفته دولت به عنوان هفته تجلیل از شهدایی یاد کرد و گفت : هفته دولت فرصتی برای نمود بخشیدن هر چه بیشتر به برکات وجودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

میرزایی گفت : باید تجربیات مدیران را در تصمیم گیری ها دخالت بدهیم ، ظرفیت های مختلفی در شهرستان بندرگز وجود دارد که باید با ارایه راهکارهای صحیح به توسعه برسیم.

وی  افزود:  با هدف بهره گیری از تجربیات ، نظرات و راهکارهای کارشناسی برای پیشرفت و شتاب بخشی به توسعه شهرستان ، اولین نشست فرمانداران ادواری شهرستان بندرگز برگزار شده است.

ایشان اهداف دیگر این نشست را حضور فرمانداران سابق در فضای محیطی و ارزیابی جدید فعالیت ها و ایجاد روابط مستمر و مداوم با آنان عنوان کرد.

میرزایی در ادامه گفت :  پس از موفقیت دولت تدبیر و امید در دیپلماسی خارجی که امروز آثار آن را شاهد هستیم، گفتمان اعتدال گرایی دولت یازدهم اکنون اثر خود را نشان داده است و در حال حاضر ایران اسلامی به جایگاهی دست یافته است که با گفتمان اعتدال دولت تدبیر و امید ، رویکرد دنیا نسبت به ایران اسلامی تغییر کرده است.

فرماندار بندرگز با بیان اینکه امروز مردم همچنان پای رای خود به دولت یازدهم ایستاده اند ، تصریح کرد : مسوولان و مدیران در دولت یازدهم باید با خدمتگزاری به دنبال رضایتمندی مردم و ایجاد نشاط اجتماعی باشند.

میرزایی در ادامه با بیان اینکه برای توسعه شهرستان بندرگز علاوه بر همدلی و انسجام به نظرات کارشناسی و مفید نیاز است ، افزود : این نشست در راستای شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به نام  دولت و ملت ، همدلی و همزبانی نامگذاری شده ، برگزار شده است.

در این نشست که با حضور مدیرکل سیاسی ، انتخابات استانداری گلستان برگزار شده ، از فرمانداران سابق شهرستان بندرگز تجلیل و قدردانی شد.

farmandari2322

farmandari23221

farmandari23222

farmandari23223

farmandari23226

farmandari23224

farmandari23225

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.