1394-02-28 12:54
1840
2
14810
صدا و سیما باید به گزارش های مردمی در سطح شهرستان هم بپردازد؛

نقدی بر عملکرد "صداوسیمای" مستقر در بندرگز/ صدا و سیمایی که تریبون و بلندگوی فرمانداری و ادارات است

آیا رسالت و ماموریت صدا و سیما فقط پرداختن به خبرهایی است که فرماندار و مسئولین ادارات در آن حضور دارند؟!

به گزارش گلستان ما به نقل کناره، بخشی از وظایف صدا و سیما این است که به پوشش اخبار ادارات و برنامه های شهرستانی و مناسبتی بپردازد؛ اما آیا تمام کارها و وظایف صدا و سیما باید به همین موارد خلاصه شود؟

آیا رسالت و ماموریت صدا و سیما این است که فقط به این گونه اخبار بپردازد و مناسبت ها را پوشش دهد؟ آن هم فقط مناسبت هایی که فرماندار و مسئولین ادارات در آن حضور دارند!

آیا فقط باید جلسه یا افتتاح پروژه ای در کار باشد تا صدا سیما در آنجا حضور یابد و گزارش تهیه کند؟

صدا و سیما باید به گزارش های مردمی در سطح شهرستان هم بپردازد؛ باید از مشکلات و دغدغه های مردم گزارش تهیه کند تا مشکلات مردم از پنجره صدا و سیما به گوش مسئولین برسد.

صدا و سیما باید از مراسمات مذهبی و نماز جمعه گزارش تهیه کند؛ صدا و سیما باید به معرفی شهرستان و مشاهیر و جاذبه های گردشگری شهرستان بپردازد؛ صدا و سیما باید از دغدغه ها و مشکلات کشاورزان و کمبود های آنان گزارش تهیه و درد دل های این قشر زحمتکش را به مسئولین منتقل کند.

مرکز صدا و سیمای غرب گلستان در بندرگز مستقر است ولی به هر دلیلی غیر فعال است.

مدتی بود که یک کارمند رسمی صدا و سیما به طور شبانه روزی در بندرگز حضور داشت و تمام کار و دغدغه اش روی این کار متمرکز بود و عملکرد قابل قبولی هم داشت.

اما پس از انتقال وی به گرگان، کلید صدا و سیمای بندرگز به دست فرمانداری این شهرستان سپرده شد و مسئول روابط عمومی فرمانداری کارهای صدا و سیمای شهرستان را انجام می دهد!

در حال حاضر به جز در چندین موارد، تمام گزارش های صدا و سیمای این شهرستان معطوف به فعالیت های فرمانداری و ادارات دولتی بندرگز می شود و دوربین صدا و سیما در برنامه ای دیده می شود که فرماندار و مسئولین ادارات حضور دارند.

در واقع صدا و سیما شده تریبون و بلندگوی فرمانداری و ادارات دولتی شهرستان بندرگز و خلاصه شده است به فعالیت های مرتبط با ادارات شهرستان، و فعالیت ها و گزارش های فرهنگی و مردمی که جزء وظایف و رسالت های اصلی صدا و سیما می باشد، کمرنگ شده است.

اگر یک کارمند رسمی این سازمان سکان صدا و سیمای بندرگز را در دست بگیرد و به طور اختصاصی روی این کار متمرکز شود، حضور و وجود صدا و سیما هر چه بهتر برای شهرستان مفیدتر و ملموس تر می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ساعد

مشخص شد که سایت گلستان ما اهل فریب و دروغ و...است. دیروز یکی از دوستان خودم جلوی چشمم کامنت گذاشت ولی چون واقعیت بود ترسیدید نشر بدید.واقعا واستون متاسفم

0
0
پاسخ
1394-02-29 10:31

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.