1394-02-23 09:57
2091
0
14613
مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی ملوان دانشگاه‌ آزاد بندرگز خبر داد:

سرقت فنس‎ها و تور دروازه‎های زمین فوتبال ساحلی بندرگز

جهانشاهی با انتقاد از عملکرد اداره ورزش و جوانان درباره سهل‎انگاری در نگهداری مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرستان از سرقت فنس‎ها و تور دروازه‎های زمین فوتبال ساحلی این مجموعه خبر داد.

به گزارش گلستان ما، فاضل جهانشاهی با اظهار گلایه از مدیریت نامناسب اداره ورزش و جوانان شهرستان در خصوص مراقبت و نگهداری از امکانات و تجهیزات مجموعه ورزشی امام رضا(ع) بندرگز، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل عدم حضور نگهبان و نگهداری نامناسب از زمین، دو شب گذشته فنس‎های زمین ساحلی و تور دروازه‎های زمین فوتبال ساحلی مجموعه به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: زمین ساحلی در این مجموعه در حال استفاده است، از سال 1389 تا به امروز میزبان مسابقات لیگ‌ برتر فوتبال ساحلی است.

جهانشاهی ادامه داد: اداره ورزش سال‎های گذشته احداث فنس و رختکن نیمه‎کاره‎ای را در مجموعه احداث کرد و باقی کار را ما انجام دادیم و حتی ماسه را ما تامین کردیم و بعدها حتی چند مرحله فنس‎ها را به سرقت بردند و باز هم ما فنس‎ها را جایگزین کردیم.

وی اضافه کرد: حتی پس از فرسوده شدن رختکن زمین، ما آنجا را مرمت کردیم و شهرداری با ما همکاری کرد و برخی از مشکلات حل شد.

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی ملوان دانشگاه آزاد بندرگز خاطرنشان کرد: روزهای گذشته هم که متاسفانه دوباره فنس‎های دور زمین و تور دروازه‎های زمین ساحلی که باز هم مجموعه تیم آن را تهیه کرده بود، به سرقت برده شده است.

جهانشاهی اضافه کرد: مشکل اصلی مجموعه ورزشی امام رضا(ع) بندرگز این است که متاسفانه این مجموعه هیچ متولی ندارد، نگهبان و محافظی ندارد که از تاسیسات و امکانات بیت‎المال حفاظت و مراقبت کند.

وی تاکید کرد: نیاز است که اداره ورزش و جوانان در این موضوع جدی‎تر عمل کند و از امکاناتی که در این مجموعه وجود دارد مراقبت کند.

بندرگز بیشترین تماشاگر فوتبال ساحلی را دارد/ برای هواداران ارزش قائل شویم

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی ملوان دانشگاه آزاد بندرگز با اشاره به اینکه هواداران و تماشاگران فوتبال ساحلی در بندرگز در کشور بی‎نظیر هستند، تصریح کرد: در کشور بیشترین تماشاگران را داریم و متاسفانه این هواداران برای تماشای بازی باید یا ایستاده بازی را تماشا کنند و یا بر روی سکوهای غیراستاندارد و غیر ایمن بنشینند و بازی را نظاره کنند.

جهانشاهی گفت: استان‎های مختلف کشور در این ورزش به هر روشی سعی دارند تا تماشاگران را به محل برگزاری بازی‎ها بیاورند و مردم را به این رشته ورزشی علاقه‎مند کنند، اما در بندرگز این هوادار و علاقه‎مند وجود دارد و باید برای این هواداران ارزش قائل شویم و به حضور این هواداران احترام بگذاریم.

وی اضافه کرد: مطمئن باشید برای بازی آینده تعداد هواداران ما از بازی گذشته بیشتر خواهد شد و این فضا جوابگوی حضور این هواداران نیست.

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی ملوان دانشگاه آزاد بندرگز اظهار کرد: ما از اداره ورزش کمک مالی می‎خواهیم می‎گویند سرفصلی در این خصوص وجود ندارد و ماه هم قبول داریم.

وی ادامه داد: اما توقع ما این است که اداره ورزش و جوانان به مجموعه ورزشی که متولی آن است را مورد توجه قرار دهد و نگهبانی برای آن تعیین کند و چند سکوی مناسب برای آن در نظر بگیرد.

پخش زنده دو بازی آینده از شبکه ورزش

جهانشاهی متذکر شد: از دو سال گذشته اداره ورزش و جوانان ریالی برای این مجموعه هزینه نکرده است و حتی برای بازی گذشته در مقابل خزر رودسر، ماسه و زیباسازی دور زمین را با هزینه و ارتباطات تیم تامین کردیم و ارگان‎هایی همانند شهرداری بندرگز در این راستا همکاری کردند که اگر این‌گونه نمی‎شد، سازمان لیگ میزبانی را از بندرگز می‎گرفت.

وی گفت: با رایزنی‎های انجام شده قرار است دو بازی آینده که در مقابل بوشهر و به میزبانی بندرگز انجام و از شبکه ورزش به صورت زنده و مستقیم پخش شود و اگر قرار باشد وضعیت زمین به همین شکل باشد برای مردم شهر و حتی برای اداره ورزش و جوانان بازخورد خوبی ندارد.

جهانشاهی در پایان ابراز کرد: مردم بندرگز، هواداران فوتبال ساحلی و تمامی تماشاگرانی که برای تماشای مسابقات ورزشی در این مجموعه حاضر می‎شوند لایق بهترین‎ها هستند.

تیم فوتبال ساحلی دانشگاه آزاد بندرگز در حال حاضر با دو بازی و یک امتیاز در جایگاه هشتم رقابت‎های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‎های کشور قرار دارد./ فارس

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.