1394-01-19 11:03
1919
0
12951
علی اصغر میرزایی:

ویژگی های شخصیتی حضرت زهرا (س) را در تمام عرصه های زندگی الگو قرار دهیم

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : باید ویژگی های اخلاقی و شخصیتی حضرت زهرا ( س ) را در تمام عرصه های زندگی و آموزه های دینی خود الگو قرار دهیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره ،علی اصغر میرزایی در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن شهرستان بندرگز افزود : حضرت زهرا (س) به عنوان محور هستی و خلقت شناخته شده که این خود باعث شده تا زنان در اسلام دارای کرامت و از جایگاه ویژه ای برخوردار باشند . وی با اشاره به اینکه زنان عضوی از جامعه هستند ،گفت : باید موانع پیشرفت این قشر از جامعه در مقاطع مختلف بررسی و بر طرف گردد .

فرماندار بندرگز با اشاره به نقش و جایگاه زنان در جامعه اسلامی افزود : بانوان ایرانی از ابتدای انقلاب اسلامی در بسیاری از تحولات سیاسی و اجتماعی جامعه سهیم و اثرگذار بوده اند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش زن در اسلام اشاره و تصریح کرد : زنان اثرات ماندگار در طول تاریخ و در ایجاد تمدن ها ، فرهنگ ها و سنت ها بوجود آوردند .

فرماندار بندرگز بر شناخت توانمندی ها و نیازمندی های زنان تاکید کرد و اظهار داشت : زن مظهر ایجاد آرامش در خانواده است و این نهاد مقدس نقش عمده ای در رشد و پویایی جامعه ایفا می کند .

نماینده عالی دولت در بندرگز اظهار داشت : برنامه های اجرایی در هفته زن در سطح شهرستان باید تبیین زوایای مختلف شخصیت و فضائل حضرت فاطمه زهرا ( س ) و نقش الگویی ایشان به بانوان شهرستان را در پی داشته باشد .

میرزایی در ادامه با اشاره به نامگذاری هر روز از ایام هفته زن از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی در سطح شهرستان در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر از سوی ادارات خبر داد و گفت : برنامه های تبیین شده مناسب با نامگذاری هر یک از این روز هاست .

فرماندار بندرگز، جشن میلاد کوثر ، نشست فرماندار با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی ، برگزاری جشنواره های ورزشی و کارگاه های آموزشی با موضوع نقش زنان در استحکام خانواده و برگزاری جشنواره های روستایی و نمایشگاه صنایع دستی را از برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن در سطح شهرستان نام برد .

میرزایی ، تجلیل از بانوان دارای القاب فاطمه ( س ) و زهرا ( س ) ، کارکنان بانوان ادارات ، و تجلیل از مادران نمونه و زنان موفق شهرستان ، دیدار با مادران و همسران شهدا و عیادت از بیماران در بیمارستان را از دیگر برنامه های اجرایی بیان کرد .

zan37257329572352

zan37257329572353

zan37257329572351

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.