1393-12-09 15:14
2820
0
11174
مسئول امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان بندرگز:

12 بنای غیر مجاز در اراضی کشاورزی بندرگز با حکم قضایی تخریب شد

مسئول امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان بندرگز از قلع و قمع 12 بنای احداثی غیرمجاز با حکم صادره از مراجع قضایی در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، مسئول امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان بندرگز در گفتگو با خبرنگار کناره اظهار داشت : بر اساس متن صریح ماده 10 (الحاقی) قانون اصلاحات حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها ، هرگونه تغییر کاربری در قالب ایجاد بنا ،برداشت و یا افزایش شن ماسه و سایر اقداماتی که بنا به تشخیص وزارت جهاد کشاورزی تغییر کاربری محسوب گردد، جرم بوده و ماموران جهاد کشاورزی مکلفند اقدامات را به مراجع قانونی منعکس نمایند.

محمدزمان طهماسبی افزود: در سال جاری تعداد 12 مورد از بناهای غیر مجاز در شهرستان بندرگز با با حکم صادره از مراجع قضایی مبنی بر قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز و اعاده به وضع سابق کشاورزی عرصه های برداشت شده در سطح اراضی به اجرا در امد و تعدادی در دست اقدام است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: ما مجری و تابع قانون هستیم و در اجرای احکام قضایی مبنی بر قلع و قمع بناهای غیرمجاز و اعاده به وضع سابق بدون هیچ تبعیضی اجرا خواهیم نمود.

ایشان همچنین از عموم مردم، بالاخص کشاورزان و باغداران محترم که قصد تغییر کاربری اراضی کشاورزی دارند خواست برای جلوگیری از وقوع جرم و صدور احکام تخریب، قبل از هر گونه اقدامی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان (امور اراضی) مراجعه نمایند تا در جهت نحوه اقدام راهنمایی گردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.