1393-11-09 17:04
1823
0
9639
فرماندار شهرستان آق قلا :

کسی حق ندارد ارزش های انقلاب را دست کم بگیرد

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: اگر شخصی در برابر برنامه های این مناسبت ها جدی نباشد، به شدت با آنان برخورد خواهد کرد. کسی حق ندارد ارزشهای انقلاب را دست کم بگیرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ ؛ " الیاس هیوه چی " فرماندار شهرستان آق قلا در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهر آق قلا با بیان نقاط برجسته تاریخ ایران اسلامی گفت : انقلاب اسلامی یک نقطه برجسته بین دو قطب قدرت غرب و شرق بوده و هنوز هم تاثیر اساسی در این خصوص دارد.

وی افزود : ما باید به همه ابر قدرت ها نشان دهیم که پایبند به اسلام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران هستیم و وظیفه داریم خاطره ای درست و دقیق از انقلاب را برای آیندگان به تصویر بکشیم.

فرماندار شهرستان آق قلا در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اهمیت این مناسبت ها گفت : ما در برابر ارزش های انقلاب اسلامی بسیار جدی هستیم. هفته وحدت و دهه فجر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. اگر شخصی در برابر برنامه های این مناسبت ها جدی نباشد، به شدت با آنان برخورد خواهد کرد. کسی حق ندارد ارزشهای انقلاب را دست کم بگیرد. اگز شخصی به انقلاب اعتقاد نداشته و به این اصول پایند نباشد، جایی در بین ما نخواهد داشت.

هیوه چی در پایان صحبت های خود با تاکید بر اجرای کیفی برنامه ها این دهه خاطر نشان کرد : برنامه های این دهه می بایست به صورت اصولی، کیفی و قوی اجرا گردد. کیفیت این برنامه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و این را نیز به یاد داشته باشید که کار سخت مقدس می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.