1393-10-17 12:58
2653
0
8487
معاون مرکز راهبردی فرماندهی کل قوا در آق قلا :

وجود وحدت بین سنی و شیعه در ترکمن صحرا مثال زدنی است

"حجت الاسلام حسینی"،معاون مرکز راهبردی فرماندهی کل قوا : وجود وحدت بین سنی و شیعه در ترکمن صحرا مثال زدنی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ، حجت الاسلام حسینی"،معاون مرکز راهبردی فرماندهی کل قوا در دیدار با ائمه جمعه و روحانیون شهرستان آق قلا ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد مبارک پیامبر مکرم اسلام(ص) گفت : وجود وحدت بین سنی و شیعه در ترکمن صحرا مثال زدنی است. در مناطقی همانند ترکمن صحرا که تدین و عبودیت مردم این خطه مشهود است ، علما مسئولیت به مراتب سنگین تری را بر عهده دارند. بخش اعظم این اتفاق مدیون نظام انقلاب اسلامی حاکم بر این کشور می باشد. انقلابی که دین را دستور زندگی قرار داده و حکومت و قانونی مبتنی بر دین بنا نهاده است و این از برکت خون شهداست .

معاون مرکز راهبردی فرماندهی کل قوا افزود : وجود بیش از 520 شهید در منطقه ترکمن صحرا نشانه بسیار بزرگی از عظمت و افتخار مردمان این خطه است. این شهدا ثابت کرده اند که که جوانان اهل نماز این منطقه شیفته اسلام و انقلاب بوده که این موضوع خود نشان دهنده یکپارچگی و اتحاد مردم ایران اسلامی است که با وحدت حول محور اسلام و قرآن ایستاده و از ارزش های انقلاب اسلامی محافظت می کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به خطر تکفیری ها در این منطقه و اهمیت نگاه بصیرتی علما گفت : خطر افراطیون و تکفیری ها، وحدت موجود در این منطقه را تهدید می کند ولی نگاه با بصیرت علمای ترکمن صحرا بسیار ارزشمند است. آنها از همان ابتدا راه خود را از این گروهک های افراطی و تکفیری جدا کرده اند. این گروهک ها با اعمال جنایاتی همانند آدم کشی ، تجاوز و جهاد نکاح قصد بدنامی اسلامی را دارند.

وی افزوذ : این گروهک ها با حمایت های استکبار جهانی در سایه حمایت مالی سرمایه های بادآورده دولت های سرسپرده و مزدور مثل رژیم سعودی، جنایت های زیادی را به نام اسلام مرتکب می شوند در واقع در راستای حفظ منافع کفر قدم بر می دارند و با سرنوشت اسلام بازی می کنند.

حجت الاسلام حسینی در پایان صحبت های خود گفت : لطف خدا،برکات اسلام و خون شهدا به همراه وحدت موجود باعث شده تا در یک ساحل امن و کشتی نجات قرار بگیریم. باید مراقب باشیم تا این اتحاد که به بهای 520 شهید ترکمن و 240 هزار شهید ایران اسلامی بدست آمده است در سایه غفلت ما از بین نرود. همچنین ضروری است که در جهت تحکیم وحدت نسبت به تقویت اشتراک هایمان بکوشیم و از بیان اختلاف هایمان در بین افراد عامی و عموم پرهیز کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.