1393-09-04 13:58
2450
0
6269
فرماندار شهرستان آق قلا :

قاچاق کالا و ارز یک تهدید در حوزه اقتصاد امنیت و فرهنگ می باشد

هیوه چی، فرماندار شهرستان آق قلا : قاچاق کالا و ارز یک تهدید در حوزه اقتصاد و امنیت است در حوزه فرهنگی نیز فرهنگ اسلامی کشورمان را نیز مورد هجوم خود قرار داده است .

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ ، فرماندار شهرستان آق قلا در دومین جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان آق قلا گفت : توجه به اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند می تواند باعث رشد اقتصاد کشور و پویایی آن گردد.قاچاق کالا و ارز یکی از عواملی است که هم اقتصاد مقاومتی و هم اقتصاد کشور را مورد تهدید قرار داده است لذا بایستی با تلاش در جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری بجایی برسیم که قاچاق کالا در کشور به صفر برسد.

هیوه چی افزود :علاوه بر اینکه پدیده قاچاق کالا و ارز یک تهدید در حوزه اقتصاد و امنیت است در حوزه فرهنگی نیز فرهنگ اسلامی کشورمان را نیز مورد هجوم خود قرار داده است . رویکرد دشمن در این زمینه مشخص است دشمنان با ورود کالاهای قاچاق و تقلبی که هیچ سنخیتی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم کشور ندارند سعی دارند تا از این طریق بردین ، مذهب و اعتقادات مردم تاثیر بگذارند .

فرماندار شهرستان آق قلا در ادامه با بیان آمار قاچاق کالا گفت : بر اساس اعلام منابع رسمی در حال حاضر بیش از 30 درصد نیازهای مردم از کانال قاچاق تامین می‌شود و این درحالی است که از قاچاق کالا به عنوان دزدی از خزانه ملی یاد می‌شود.

فرماندار شهرستان آق قلا در پایان تاکید کرد:نظارت مستمر بر بازار، رسیدگی سریع به پرونده‎های افراد متخلف و اعمال قدرت و اجرای حکم قانونی از سوی مراجع قضایی، از مهمترین عواملی است که می‎تواند باعث کوتاه شدن دست سودجویان از بازار شود و جلوی بسیاری از نابسامانی‎ها را در این حوزه بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.