1397-11-10 16:04
1059
0
60787
فرماندار آق قلا در نشست چله انقلاب:

کلنگ زنی نیروگاه 25 مگاواتی در آق قلا/ پیش بینی 60 ویژه برنامه در آق قلا

فرماندار آق قلا گفت نیروگاه 25 مگا واتی با 50 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود که نیاز برق شهرستان را تا 20 سال آینده تامین خواهد شد.

به گزارش گلستان ما، امانگلدی ضمیر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان که در شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان در گرگان برگزارشد، اظهار کرد:  دستاوردهای انقلاب برای نظام است و به دولت ها تعلق ندارد و امام راحل مسیر را مشخص کرده و آن خدمت به مردم است و این قصور از مدیران است و نباید پای نظام نوشت.

وی افزود:آق قلا 135 هزار نفر جمعیت  دارد که 70 درصد آن روستایی و 38 هزار نفر شهری هستند و همه روستاهای ما دارای جاده ارتباطی آسفالته هستند.

فرماندار آق قلا تصریح کرد: حضور مردم و بخصوص جوانان در مراسمات ملی و مذهبی نشان می دهد که ملت انقلاب را دوست دارد و نباید آن را مصادره کرد.

ضمیر بیان کرد: 13 پروژه در سفر ریاست جمهوری افتتاح شد که بزرگترین آن پروژه تولید ید  ملس کانسار خزر  با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان بود.

وی با بیان که411 پروژه در دهه فجر داریم که افتتاح و کلنگ زنی می شود، گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 226 میلیارد تومان  اجرایی می شود که نسبت به سال گذشته 10 برابر شده است.

به گفته فرماندار آق قلا، از مجموع پروژه های این شهرستان 380 پروژه افتتاح و 31 پروژه  آن کلنگ زنی می شود که 151 آن با اعتبار 43 میلیارد و 800 میلون تومان  عمرانی و  260 پروژه با اعتبار 182 میلیار د و 700 میلیون تومان اشتغالزایی هستند .

 ضمیرگفت: ساختمان گمرکات استان با اعتبار 6 میلیارد تومان  و مرکز جامعه سلامت 2، گازرسانی شهرک صنعتی اترک، تامین آب آشامیدنی  در این ایام افتتاح می شود.

وی بیان کرد: در طول سال 96 و 97 ، 63 میلیارد تومان این شهرستان از تسهیلات بلاعوض دولت برای  تجیز و مکانیزاسیون  به کشاورزان اختصاص یافت .

ضمیر تصریح کرد: یک پروژه نیروگاه 25 مگا واتی با 50 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود که نیاز برق شهرستان را تا 20 سال آینده تامین خواهد شد و در هفته دولت 98 تحویل می شود .

وی ادامه داد: پروژه پرورش گوسفند داشتی با  اعتبار10 میلیارد تومان  کلنگ زنی می شود .

ضمیر گفت:3 مدرسه خیرین  در حال ساخت در این شهرستان داریم.

فرماندار آق قلا  بیان کرد: برنامه های  فرهنگی، هنری  و اجتماعی و جشن های متعدد  بعد از شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، نمایشگاه دستاوردهای زنان ، ویزیت رایگان، نشست های بصیرتی، نشست فعالین سیاسی و اجتماعی ، محفل های انس با قرآن انش آموزان، تجلیل از 40 نخبه برتر گرگان  و .. سایر برنامه های این دهه خواهد بود.

پیش بینی 60 برنامه به صورت خرد و کلان در آق قلا

در ادامه نظریان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آق قلا گفت: با برگزاری 13 جلسه و تشکیل 26 کارگروه تخصصی و عمومی از تمام ظرفیت شهرستان  استفاده کرده ایم .

وی افزود:  60 برنامه به صورت خرد و کلان درطول دهه فجر در این شهرستان برنامه ریزی شده است.

به گفته نظریان؛ آخرین برنامه «همایش وحدت و انسجام ملی و با نگاه ایثار و شهادت» است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.