1397-09-02 07:11
1096
0
59011
استاندار گلستان در اجلاسیه استانی نماز :

از فرصت فضای مجازی می‎بایست برای توسعه مبانی دینی استفاده کرد

استاندار گلستان گفت : امروز که فضای مجازی همه جا را درنوردیده و تمامی افراد و اقشار را مشغول خود کرده است باید از این فرصت برای توسعه مبانی دینی و معنویات به ویژه اقامه نماز استفاده بهینه کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، چهارمین اجلاس استانی نماز با محوریت "شیوه ها و مهارت های دعوت به نماز " با حضور مسئولین کشوری و استانی و اقشار مختلف مردم، در سالن 9 دی شهرستان آق قلا برگزار شد.

آیت ا... نورمفیدی امام جمعه گرگان و نماینده ولی فقیه در استان گلستان در این همایش با اشاره به اینکه نماز بزرگترین راه تقرب به ذات اقدس الهی و محبوب شدن در درگاه لایزال اوست، افزود: امروز همه تلاش ما باید جذب و تثبیت جوانان و نوجوان به عرصه اقامه نماز در جامعه باشد.

وی ادامه داد : هفته ی وحدت سبب بیداری و اتحاد مسلمانان شده و فرصتی برای نزدیک شدن آنان به یکدیگر است.

امام جمعه گرگان خاطر نشان کرد: باید از این فرصت بسیار مهم و بکر برای تقویت ارزش‌های اسلامی و دینی در جامعه استفاده کنیم و انقلاب اسلامی‌مان را به سمت اهداف تعالی خود پیش ببریم.

سید مناف هاشمی، استاندار گلستان نیز در این همایش گفت : برپایی نماز و توجه به معنویات آن یکی از مهم‌ترین راه‌های رسیدن به اتحاد و همدلی است.

وی افزود: امروز که فضای مجازی همه جا را درنوردیده و تمامی افراد و اقشار را مشغول خود کرده است باید از این فرصت برای توسعه مبانی دینی و معنویات به ویژه اقامه نماز استفاده بهینه کرد.

هاشمی برگزاری برنامه های مذهبی و سنتی را موجب تحکیم ارتباط بین قومیت ها دانست و گفت:افتخار می کنم در استانی خدمت می کنم که با محوریت آیت ا.. نورمفیدی الگوی وحدت در کشور است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه نماز عامل اتحاد و همبستگی است خاطر نشان کرد:باید در شرایط امروز وحدت در مسیر توسعه باشد و ایجاد فاصله بین نسلی و شکافها آسیب برای جامعه است.

گفتنی است، اجرای سرود نماز توسط نونهالان کودکستانی،مدیحه ثرائی و قرائت شعر توسط "محمد زمان گلدسته"شاعر گلستانی،سخنرانی"حجت الاسلام وحیدی"از اساتید مرکز تخصصی نماز کشور، تجلیل از برترین دستگاههای اجرایی استان در ترویج فرهنگ نماز و قرائت میثاق نامه نماز توسط دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی دخترانه مائده از اهم برنامه های چهارمین اجلاسیه استانی نماز در شهرستان آق قلا بود.

گفتنی است شهرستانهای گرگان،گنبدکاووس و مینودشت میزبان اولین،دومین و سومین اجلاسیه استانی نماز بودند و امسال چهارمین اجلاسیه در شهرستان آق قلا که با شکوه خاصی برگزار شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.