1393-08-26 17:50
4797
2
5884

اظهارات آخوند گرگیج را محکوم می کنم / اهل سنت ارادت بسیار زیادی نسبت به ائمه اطهار دارند

امام جمعه اهل سنت انبار الوم آق قلا : من و اهل سنت ارادت بسیار زیادی نسبت به ائمه اطهارداریم و اظهارات آخوند گرگیج در خصوص عالم نما بودن علمای اهل سنت را محکوم می کنم.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ ؛ آخوند امدادی امام جمعه اهل سنت انبار الوم آق قلا در گفتگو با خبرنگار اسپی دژ، ضمن محکوم نمودن صحبت های آخوند گرگیج مدیر دارالعلوم فاروقیه روستای محمود آباد گالیکش گفت : من و اهل سنت ارادت بسیار زیادی نسبت به ائمه اطهار، امام حسن(ع) و حسین(ع) داریم و اظهارات آخوند گرگیج در خصوص عالم نما بودن علمای اهل سنت را محکوم می کنم.

آخوند امدادی از تدریس ویژگی های بارز حضرت فاطمه(س) ، امام حسن(ع) و حسین (ع) در حوزه علمیه خود گفت و افزود : ما ارادت و علاقه خود را به ائمه اطهار از طریق دعا کردن، صلوات فرستادن و صدقه دادن بیان می کنیم و به آن اعتقاد داریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد

اللهم لحفظ و اید قائدنا الامام خامنه ای (دام الظله) بالمهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف)به فرموده ی امام خامنه ای (سلمه الله) ولی امر مسلمین جهان که کلیت سحنان ایشان مبین این پیام است که امروز هر کس به اختلافات شیعه و سنی دامن بزند مزدور دشمن است و کمک به استکبار جهانی کرده است.! و این خواست دیرینه دشمنان اسلام است.همیشه یک عده مزدور با این مواضع سعی در متشنج کردن جو مذهبی استان داشته و دارند. اما بدانند به این مقصود نرسیده و نخواهند رسید زیرا ایران اسلامی ما تابع ولایت است و بس.!مرگ بر ضد ولایت فقیهمرگ بر منافقین و کفارمرگ بر اسرائیل و اسرائیل دوستان

0
0
پاسخ
1393-08-30 12:12
ali

باسلام این اخوند بزرگوار درست میگوید همه اهل سنت اءمه بزرگوار را دوست دارن برای انها صلوات میفرستند دعا میکنند نماز میخوانند ولی برای عزاداری این عزیزان هرگز سینه نمیزنند زنجیر نمیزنن مولوی گرگیج هم همین را گفته اگر کسی سینه زنی کنه و بگه من عالم اهل سنت هستم این روحانی قطعا میگه تو سنی نیستی اگه نه ازش بپرسید دوست داشتن با عزاداری سینه زنی برایش زمین تا اسمان فرق داره

0
0
پاسخ
1393-09-01 18:26

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.