1397-06-12 14:34
2452
0
56658
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آق قلا خبر داد؛

اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (2) در آق قلا

عملیات بزرگ بسیج درچهلمین سال پیروزی انقلاب در قالب رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول ا... (ص) (۲) از تاریخ ۹ الی ۲۹ شهریور درحال اجرا است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، سرهنگ زرگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آق قلا در خصوص رزمایش بزرگ محمد رسول ا... (ص) در این شهرستان گفت : عملیات بزرگ بسیج درچهلمین سال پیروزی انقلاب در قالب رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول ا... (ص) ۲ از تاریخ ۹ الی ۲۹ شهریور درحال اجرا است.

وی افزود : در مرحله اول در دو بخش گروههای جهادی و در بخش دوم در قالب رزمایش گردانهای بیت المقدس در منطقه عمومی رزمایش شهرستان اق قلا بصورت ۲۴ ساعته. به اجرا در می آید.

سرهنگ زرگری ادامه داد : درمرحله دوم بعد از هفته دفاع و ایام محرم بصورت تجمع ۲۰ هزار نفری در ورزشگاه شهدا گرگان برگزار می گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آق قلا تصریح کرد : شعار این رزمایش وحدت وانسجام با سه هدف امید بخشی به مردم و جامعه، مایوس کردن دشمنان و اعلام تعامل با تمام دستگاهها و ارگان ها می باشد.

وی خاطر نشان کرد : دلیل برگزاری این رزمایش، یادآوری رشادت ها و دستاورد های دفاع مقدس و اعزام داوطلبانه مردم در دوران اولیه انقلاب و جنگ تحمیلی بوده است. در این نمایش به دشمنان ثابت خواهد شد که ایران و ایرانی پای نظام و ارزش‌های اسلامی ایستاده‌اند.

سرهنگ زرگری در پایان گفت : ارتقای سطح دفاعی بسیجیان، تقویت انسجام ملی، تضعیف دشمنان و نمایش توانمندی نیروهای بسیجی و نیروهای مسلح به دشمنان، آمادگی و ساماندهی نیروهای نظامی از دیگر اهداف این رزمایش است.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.