1393-08-20 14:59
2803
0
5650
رئیس مرکز بهداشت شهرستان آق قلا:

مشکلی در تامین مواد مصرفی دندانپزشکی نداریم

دکتر آقاپور، هرگونه شایعه در خصوص عدم وجود مواد مصرفی دندانپزشکی از جمله  بی حسی و یا حتی پزشک متخصص در مرکز بهداشت آق قلا را رد کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ ، گزارشی از یکی از خوانندگان سایت اسپی دژ مبنی بر مشکلات بسیار زیاد دندانپزشکی مرکز بهداشت آق قلا و نبود برخی از مواد اولیه از جمله بی حسی دریافت کردیم.

خبرنگار اسپی دژ به طور نامحسوس در بین بیماران حاضر شد تا این مشکل را از نزدیک بررسی کند. ولی مشکلی در این خصوص وجود نداشته و از طرف بیماران حاضر در مرکز بهداشت آق قلا نیز بیان نشد.

به حضور دکتر آقاپور رئیس مرکز بهداشت این شهرستان رفتیم و این موضوع را با وی درمیان گذاشتیم.

دکتر آقاپور در این خصوص به خبرنگار اسپی دژ گفت : از زمانی که طرح پزشک خانواده اجرا شد، تحولی در حوزه بهداشت اتفاق افتاد. در گذشته مشکل تامین اعتبار منابع دندان پزشکی وجود داشت ولی در طرح جدید اعتبار قابل توجهی برای تامین لوازم دندان پزشکی و موارد مرتبط در این حوزه اختصاص پیدا کرد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد و انشاءا... بتوانیم خدمات مطلوب تری را به همشهریان ارائه کنیم.

وی افزود : اولویت ما در حوزه دندانپزشکی بر روی آموزش و پیشگیری می باشد تا بتوانیم گامی بلند در این مسیر برداریم. همچنین با استفاده از تجربه موفق تجمیع یونیت های دندانپزشکی در شهرستان های دیگر، قصد داریم تا این برنامه را در آق قلا نیز پیاده کنیم تا خدمت رسانی در این حوزه به سهولت انجام گیرد.

وی با رد هرگونه شایعه در خصوص نبود امکانات و مواد بی حسی و یا حتی پزشک متخصص در مرکز بهداشت آق قلا گفت : با حمایت معاون محترم بهداشت، تجهیزات و وسایل مورد نظر در این حوزه خریداری شده است. البته ممکن است به دلیل خرابی یونیت دندانپزشکی و یا دستگاه های دیگر، در امر خدمت رسانی اختلال به وجود آمده باشد ولی هیچ گاه متوقف نشده است و در اسرع وقت مشکلات به وجود آمده مرتفع گردیده است. لازم به ذکر است خرید مواد مربوط به دندانپزشکی نیز در بازه های چهارماهه و یا شش ماهه انجام می پذیرد تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

وی در پایان در خصوص ساخت درمانگاه تخصصی آل جلیل در آق قلا گفت : با تلاش دانشگاه علوم پزشکی استان در حال رایزنی با وزارت بهداشت می باشیم تا پس از پیشرفت 40 درصدی این پروژه ، بتوانیم برای اتمام ساخت این درمانگاه تخصصی از مساعدت دولت نیز بهره مند شویم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.