1397-05-06 03:05
4498
0
55619

روستای کرد آق قلا پیشتاز در تولید مبلمان/ اقتصاد مقاومتی در تجلی ظهور

صنعت از مهم ترین شاخه های صنایع کوچک و متوسط دنیا با قدرت اشتغالزایی، ایجاد ارزش افزوده و سرعت بازدهی اقتصادی خیلی بالاست.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، اقتصاد مقاومتی در ایران اولین بار در دیدار کارآفرینان با مقام معظم رهبری در شهریور سال ۱۳۸۹ مطرح گردید از آن موقع 8 سال میگذرد و شاخه های بارور آن فرمایش ناب امروز در روستای کرد از توابع بخش مرکزی شهرستان آق قلا میوه داده است.

عظیم پقه یکی از تولیدکنندگان و فروشندگان مبلمان خانگی، اداری و مصنوعات چوبی در روستای کرد است پقه به ما از اوایل کارش میگوید: 20 ساله بودم که در شهر تهران به کار در صنعت مبل مشغول بودم و با مشکلات وسختی هایی مواجه بودم دوری از خانواده سختی زندگی در محل کار و هزاران مشکل دیگر.

این تولید کننده ادامه داد: چند سالی است که کارم را به روستای خودم آوردم در کارگاه ساخت مبلمانم از هم روستایی ها و هم شهری های خود استفاده کردم و کارم را گسترش دادم و خدا را شاکر هستم که در کار خودم موفق شده ام.

پقه گفت: با افتخار می گویم که در روستای خودم و در کارگاه خودم 9 نفر به صورت مستقیم و 10 نفر دیگر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند در مورد محصولات خودم نیز باید بگویم که کار های انجام شده با بالاترین کیفیت ارائه می شود و به دلیل اینکه هزینه های گزاف برای اجاره بها پرداخت نمی کنیم قیمت های محصولاتمان بسیار پایین تر از شهرهای دیگر است.

این تولید کننده اهل روستای کرد گفت: از هموطنان عزیزم دعوت میکنم که به روستای کرد پایتخت مبل سر بزنند و از محصولات بومی و با کیفیت مان دیدن فرمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.