1397-02-10 13:03
1009
0
53031
امانگلدی ضمیر فرماندار شهرستان آق قلا :

ادارات با جدیت بیشتری طرح معلم سپاس را دنبال کنند

فرماندار شهرستان آق قلا به طرح "هر اداره،یک مدرسه" اشاره کرد و از مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان خواست نسبت به اجرای هر چه بهتر طرح "معلم سپاس" در ایام گرامیداشت مقام معلم با مدارس تحت پوشش هر اداره همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ، دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا در سال جاری با حضور امانگلدی ضمیرفرماندار و با حضور بخشداران مرکزی و وشمگیر، مدیران دستگاههای اجرایی و اعضای این شوراء با محوریت هماهنگی برگزاری هفته گرامیداشت مقام معلم در محل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

امانگلدی ضمیر با تاکید بر حضور منظم مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی در این شورا گفت: اهمیت شورای آموزش و پرورش و نقش کلیدی این شوراء در تصمیم گیری در حوزه تعلیم و تربیت و توسعه شهرستان بسیار زیاد است.

ضمیر در ادامه خدمت کردن در شغل معلمی را یک توفیق الهی دانست و گفت: معلمان عاشقانی هستند که از جان و دل خود در جهت تعلیم و تربیت دانش آموزان گام بر می دارند به همین جهت 4 همایش گرامیداشت مقام معلم در روزهای 17،18 و 19 اردیبهشت ماه در روستاهای گری دوجی،عطا آباد،شهر انبارالوم و شهر آق قلا برگزار می شود.

فرماندار شهرستان آق قلا به طرح"هر اداره،یک مدرسه" اشاره کرد و از مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان خواست نسبت به اجرای هر چه بهتر طرح "معلم سپاس" در ایام گرامیداشت مقام معلم با مدارس تحت پوشش هر اداره همکاری لازم را داشته باشند.

امانگلدی ضمیر با اشاره به دست آورد های آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز گفت: احداث 60 کلاس درس و نمازخانه گوشه ای از کارنامه درخشان و عملکرد سه ساله مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان آق قلا است ودر همین راستا بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با رویکرد خیرین جوان مدرسه ساز در شهرستان آق قلا برگزار خواهد شد .

وی افزود: از دست آوردهای مهم آموزش و پرورش شهرستان آق قلا ارتقاء نمره امتحانات نهائی از 9 به 13 در سال 96 از افتخارات شورای آموزش و پرورش این شهرستان است و اجرای 3 طرح برکت در بخش محروم وشمگیر را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت حفظ وحدت و همدلی و همچنین رفع محرومیت زدائی در این مناطق می باشد.

 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.