1397-01-31 11:25
893
0
52762
امام جمعه اهل سنت پیرواش آق قلا :

حرام خواران و فتنه انگیزان مانند حیوانات در قیامت برانگیخته می شوند

امام جمعه اهل سنت پیرواش آق قلا گفت : در قیامت دوازده گروه به شکل های مختلف برمیگردند یکی از این گروه ها کسانی هستند که در این دنیا فتنه انگیز بودند به شکل های میمون و دومین گروه به شکل خوک برمیگردند حرام خورران هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، آخوند سن سبلی امام جمعه اهل سنت پیرواش آق قلا در خطبه های این هفته نماز جمعه این روستا با اشاره به اتفاقات روز قیامت به نمازگزاران گفت :بسم اللّه الرحمن الرحیم. اذا الشمس کورت. و اذا النجوم انکدرت . و اذا الجبال سیرت و اذا العشار عطلت. و اذا الوحوش حشرت در روز قیامت خداوند به اسرافیل دستور می دهد سور را بدمد پس از دمیدن اسرافیل می گوید ای ارواح برامده از بدن ها ای استخوان های پوسیده ای بدن های کهنه شده ای رگ های بریده شده ای پوست های جدا شده ای مو های ساقط شده برخیزید برای حساب و کتاب روز قیامت.

وی افزود : همه این ها به امر خدا بر می خیزند موقعی که به آسمان نظر میکنند آسمان از بین رفته است به سوی زمین برگشته است و کوه ها روان شده است در این زمان انسان ها بیدار شده اند بیشترشان میگویند چه کسی ما را بیدار کرد و زنده کرد مومن ها جواب خواهد داد این وعده رحمان است و پیامبران راستگو هستند.

امام جمعه روستای پیرواش در ادامه با اشاره به گروه های حاضر در صحرای محشر گفت : در قیامت دوازده گروه به شکل های مختلف برمیگردند یکی از این گروه ها کسانی هستند که در این دنیا فتنه انگیز بودند به شکل های میمون برمیگردند درصورتی که کلام الله قرآن مجید می فرماید وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ ۚ دومین گروه به شکل خوک برمیگردند کسانی هستند که حرام خور هستند.

آخوند سن سبلی خاطر نشان کرد : پس ما می بایست مواظب اعمال و رفتار خود در این دنیا باشیم تا در زمان سوال و جواب در روز قیامت با مشکل مواجه نشویم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.