1396-11-21 13:58
1018
0
50332
مدیرکل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری گلستان :

بازگشایی پل تاریخی شهر آق قلا/ اجرای طرح توسعه آرامگاه مختومقلی در هفته دولت

مدیرکل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت : خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته امروز شاهد بازگشایی پل تاریخی شهرستان اق قلا با اعتباری بالغ بر دوازده میلیارد ریال از منابع ملی و استانی هستیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در آیین بازگشایی پل تاریخی شهرستان آق قلا گفت : در استان گلستان 6 پروژه تاریخی نیازمند توجه زیادی بوده و پل تاریخی یکی از آن ها بود .

وی افزود : امروز خوشبختانه امروز این پل تارخی افتتاح شده و به بهره برداری می رشد. در هفته دولت نیز طرح توسعه آرامگاه مختومقلی را به سرانجام خواهیم رساند.

کریمی در ادامه گفت : خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته امروز شاهد بازگشایی پل تاریخی شهرستان اق قلا با اعتباری بالغ بر دوازده میلیارد ریال از منابع ملی و استانی اداره کل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان گلستان هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان خاطر نشان کرد : این پل نقش مهمی در عبور و مرور شهرستان داشته و امیدواریم از امروز این مهم تسهیل شده تا گره ای از کار مردم باز شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.