1396-11-13 10:18
914
0
49893
جانشین ناحیه مقاومت بسیج آق قلا خبر داد :

اجرای 250 برنامه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در بسیج آق قلا

جانشین ناحیه مقاومت بسیج آق قلا گفت: به مناسب سی و نهمین گرامی داشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 250 برنامه عمومی 49 برنامه شاخص فرهنگی و هنری، ورزشی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و جنگ نرم در بسیج شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، سرهنگ ضیائی جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آق قلا با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) خط بطلانی بر نظریات مادی و نظریاتی که دین را به‌عنوان افیون ملت‌ها می‌دانستند کشید و اسلام ناب محمدی را احیاکرد.

وی افزود: دشمن با تاکتیک‌ها و حربه‌های مختلف به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی در جهان است و به‌واسطه حضور همیشه درصحنه مردم این انقلاب الگوی موفقی درجهان اسلام شده و این نبرد و کارزار با دشمنان انقلاب اسلامی برای همیشه تا پایان تاریخ ادامه خواهد داشت.

سرهنگ ضیائی ادامه داد: پیروی از دین اسلام و قرآن کریم باعث شده نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی رشد کند و به بیداری ملل جهان کمک کند.

وی تصریح کرد: دهه فجر روزهای مبارکی است که باید نسل جدید از دستاوردهای آن آگاه شوند که در اوایل انقلاب چه فداکاری ها و ایثارگری هایی صورت گرفته که می توان از آن الگو گرفت و در امور استفاده کرد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آق قلا در بخش دیگری از صحبت های خود به خبرنگار ما گفت : به مناسب سی و نهمین گرامی داشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 250 برنامه عمومی 49 برنامه شاخص فرهنگی و هنری، ورزشی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و جنگ نرم اجرا خواهد شد.

سرهنگ ضیائی خاطر نشان کرد: این برنامه ها با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ، بسیجیان خانواده معظم شهدا و ایثار گران و ادارات شهرستان آق قلا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.