1396-10-14 09:02
1055
0
48715
رئیس بنیاد مسکن شهرستان های گرگان و آق قلا خبر داد؛

اعطای تسهیلات 200میلیون ریالی در جهت مقاوم‎سازی منازل روستایی

رئیس بنیاد مسکن شهرستان های گرگان و آق قلا گفت : در شهرستان آق قلا به لحاظ اینکه خیلی از روستا ها مرزی است 20 میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت 15 ساله پرداخت میشود در راستای طرح مقاوم سازی اعطا می گردد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، داود خسروی رئیس بنیاد مسکن شهرستان های گرگان و آق قلا در گفتگو با خبرنگار ما گفت : با هدف مقاوم سازی واحد های مسکونی روستایی و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در روستا ها امروز جلسه ای با حضور بخشدار و دهیاران بخش مرکزی شهرستان آق قلا برگزار شد.

وی افزود : از آنجا که استان گلستان از جمله استان هایی است که اکثرا متحمل بلاهای طبیعی می شود و خسارت های جانی و مالی به هم استانی های عزیز وارد میکند در پس افزایش ایمنی و مقاوم سازی این واحد ها هستیم.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان های گرگان و آق قلا تصریح کرد : درهمین راستا دولت اعتبارات طرح ویژه مسکن روستایی را پیش بینی کرده است که در شهرستان آق قلا به لحاظ اینکه خیلی از روستا ها مرزی است 20 میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت 15 ساله پرداخت میشود.

خسروی خاطر نشان کرد : از همه عزیزان در سطح روستا تقاضا داریم جلوی ساخت و ساز غیر قانونی را گرفته و از این تسهیلات برای مقاوم سازی استفاده کنند. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.