1396-07-03 14:02
1511
0
44496
با حضور مدیرکل ورزش و حوانان گلستان برگزار شد

افتتاح باشگاه بدن‌سازی تخصصی با اعتبار 7 میلیاردی در آق قلا + تصاویر

باشگاه بدن سازی تخصصی در محله کل آباد شهر آق قلا با حضور طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با اعتبار هفت میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، باشگاه بدن سازی تخصصی در محله کل آباد شهر آق قلا با حضور طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان ، امانگلدی ضمیر فرماندار آق‌قلا و سایر مدیران ادارات و نهادهای دولتی و ورزشکاران شهرستان افتتاح شد.

طیبی در حاشیه این افتتاح این باشگاه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس به خبرنگار ما گفت : مجموعه‌ای که امروز افتتاح شد به همت بخش خصوصی و آقای ایری که از والیبالیست‌های تیم ملی والیبال نشسته کشورمان هستند از مدت‌ها قبل شروع شده بود.

وی افزود : این باشگاه در سه طبقه سالن بدن‌سازی خوابگاه و رستوران با هزینه‌ای بالغ مبلغ 7 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. اعتبار این پروژه از بخش خصوصی تأمین گردیده است که یکی از مجموعه‌های تخصصی بسیار خوب استان می‌باشد.

طیبی در ادامه با ابراز امیدواری برای موفقیت این پروژه گفت : امیدواریم خیر و برکت این کار تخصصی و ویژه که در سطح استان تقریباً بی‌نظیر است به جامعه ورزش و جوانان استان بالأخص رشته والیبال ان‌شاءالله برگردد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.