1396-05-21 06:35
1372
0
42619

امدادرسانی به ۲ هزار نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی در ۵ استان/ ارتش به یاری سیل زدگان گلستان آمد

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه۵استان در۳روز گذشته تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی بوده است، گفت: ۲ هزار تن از هموطنان در ۲۱ شهر و روستا خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، مرتضی سلیمی با اعلام گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی از١٩الی٢١مرداد تا ساعت ٦:٠٠ صبح، گفت: استان‌های گلستان، گیلان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و سمنان طی روز گذشته و امروز با سیل و آبگرفتگی درگیر بوده‌اند.

وی با اشاره به امدادرسانی در ۲۱ شهر و روستای استان‌های درگیر سیل و آبگرفتگی، بیان کرد: تا این لجظه ۲ نفر مفقودی در روستای شیرین آباد در شهرستان علی آباد و ۱۱ فوتی در استان های خراسان رضوی، گلستان و خراسان شمالی گزارش شده است که عملیات جست و جو و نجات این ۲ نفر در حال انجام است.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه ۷۹ تیم عملیاتی متشکل از ۳۱۲ امدادگر و نجاتگر نسبت به امدادرسانی به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی اقدام کردند، عنوان کرد: با برپایی ۱۱ دستگاه چادر امدادی ٩٦نفر از هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی به صورت اضطراری اسکان داده شده و ۳۳ نفر به مناطق امن منتقل شدند.

سلیمی با اشاره به اینکه امدادگران ۶۹ واحد مسکونی را از سیلاب تخلیه کرده اند، خاطرنشان کرد:۳۹۵ تخته پتو، ۱۷۵ تخته موکت، ۱۷۵ ست شست و شو و یک هزار و ۵۳۹ قوطیکنسروجات میان متاثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شده و امدادرسانی در خراسان رضوی و سمنان همچنان ادامه دارد.

ارتش به یاری سیل زدگان گلستان آمد

واحد مرکزی خبر نوشت: مقدم، مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: فردا پس از فروکش کردن سیلاب یگان های مختلف ارتش در گلستان به کمک دیگر نیروهای امدادی می آیند.

او افزود: همچنان پدر و پسری که دیشب در دهنه زرین گل مفقود شده اند پیدا نشده اند و تلاش برای یافتن آنان ادامه دارد. تاکنون سیلاب در گلستان دو کشته بر جای گذاشت.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.