1396-05-19 08:59
984
0
42552
پیام فرماندار آق قلا به مناسبت هفته خبرنگار؛

نقد منصفانه جز رسالت های اصلی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه است

فرماندار آق قلا گفت : با نگاهی به کارکردهای رو به فزونی رسانه ها در جوامع امروزی می توان نقد منصفانه را جزو رسالت های اصلی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه برشمرد .

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، امانگلدی ضمیر، فرماندار آق قلا در پیامی با گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت "محمود صارمی" ، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران ، اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

«ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ؛ سوگند به قلم و آنچه می‏نویسند»

هفدهم مردادماه هر سال ، یادآور کوشش خستگی ناپذیر و فداکاری بارز کسانیست که رسالت همیشگی خود را آگاهی بخشی به جامعه تعریف کرده اند؛ آنان که با سلاح قلم و ثبت تصاویر بی کم و کاست از دغدغه های همنوعان شان ، در راه اعتلای روزافزون جامعه و رشد و توسعه همه جانبه گام بر می دارند و در این مسیر دشوار و پر فراز و نشیب، شجاعانه راه می پیمایند.

با نگاهی به کارکردهای رو به فزونی رسانه ها در جوامع امروزی می توان نقد منصفانه را جزو رسالت های اصلی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه برشمرد . انعکاس موفقیت ها و دستاوردها و مطرح کردن کاستی ها به همراه راهکارها ، فراهم کردن فرصت برابر و عادلانه برای بیان دیدگاه های مختلف با هدف بهره گیری از خرد جمعی و همراه کردن هر چه بیشتر همه ارکان جامعه برای نیل به اهداف کلان توسعه، همگی در این چارچوب می گنجد.

دولت "تدبیر و امید" هم در چهار سال گذشته ثابت کرد که با سعه صدر مثال زدنی ، همواره از نقد منصفانه و غیرمغرضانه استقبال می کند و حتی در برابر تخریب های بی محابا نیز واکنش غیرمعمول از خود بروز نمی دهد . تأکیدات همیشگی ریاست محترم جمهور نیز شفاف سازی هر چه بیشتر ، آزادی عمل رسانه ها در چارچوب قانون و تضارب آراء بوده است ؛ مسیری که به قطع و یقین ، در دولت دوازدهم نیز با استواری پیش خواهد رفت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید "محمودصارمی" ، فرا رسیدن این مناسبت را به تمامی اصحاب رسانه و فعالین عرصه خبر و اطلاع رسانی در جای جای ایران اسلامی به ویژه خبرنگاران شهرستان آق قلا تبریک و تهنیت عرض می نمایم . امید آن که با اصل دانستن منافع جمعی و اهداف توسعه ای در رسانه ها ، مسیر رشد و توسعه این خطه و ارتقای شاخص های کلان اقتصادی و اجتماعی شهرستان ، بیش از پیش هموارتر شود.

"امانگلدی ضمیر"

فرماندار شهرستان آق قلا

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.