1396-04-02 11:28
1218
0
40628
فرماندار آق قلا در راهپیمایی روز قدس؛

با اتحاد و همدلی برای آزادی بیت المقدس ایستادگی خواهیم کرد

فرماندار شهرستان آق قلا گفت : به برکت اتحاد و همدلی همه مسلمانان همچنان حامی مظلومین جهان بوده و برای آزادی بیت المقدس اولین قبلگاه مسلمانان و قدس شریف ایستادگی خواهیم کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، راهپیمایی روز جهانی قدس امروز در آق قلا همزمان با دیگر نقاط کشور برگزار شد و طی آن مردم روزه دار نیز در این راهپیمایی همچون دیگر صحنه ها حضوری پرشور داشتند.

امانگلدی ضمیر، فرماندار شهرستان آق قلا راهپمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را تدبیر هوشمندانه امام خمینی(ره) دانست و گفت : به برکت اتحاد و همدلی همه مسلمانان و همچنین با پیروزی انقلاب اسلامی همچنان حامی مظلومین جهان بوده و برای آزادی بیت المقدس اولین قبلگاه مسلمانان و قدس شریف ایستادگی خواهیم کرد.

وی افزود : آمریکا و اسرائیل و آل سعودی عامل موجودیت گروههای تروریستی تکفیری و داعش می باشند و حمایت همه جانبه از این گروهها در کشتار بیرحمانه مسلمانان را به شدت محکوم کرد.

فرماندار آق قلا ادامه داد : هدف اصلی آمریکا و اسرائیل ایجاد تفرقه ، پایمال کردن منافع مادی و از دست رفتن منابع انسانی در منطقه می باشد. در روز های اخیر نیز، رئیس جمهور آمریکا با سفر به عربستان و فروش میلیارد ها دلار تسلیحات نظامی، خود گواه بر این موضوع است.

ضمیر تصریح کرد : اگر همه مسلمانان ید واحده باشند آمریکا و اسرائیل نمی توانند در منطقه ما منفعتی بدست بیاورند.

ضمیر در پایان صحبت های خود در خصوص قدس شریف خاطر نشان کرد : دشمنان نظام اسلامی بدانند ما همچنان در مسیری که امام راحل(ره) مشخص کرده اند ایستاده ایم و با تمامی توان خود پشت سر مقام معظم رهبری خواهیم ایستاد و از امنیت و اقتدار نظام دفاع خواهیم کرد و به فضل الهی در آینده ای نزدیک قدس عزیز را آزاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.