1396-04-02 11:11
1251
0
40625
پیام مسئولین آق قلا در روز قدس؛

راهپیمایی روز قدس مانع از نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه می شود

حضور پررنگ و هوشمندانه ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس مانع از خطر نفوذ رژیم صهیونیستی اسرائیل در منطقه و بین ملت‌های مسلمان می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، حجت الاسلام و المسلمین حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی آق‌قلا در راهپیمایی روز قدس به خبرنگار ما گفت : شرکت در راهپیمایی روز قدس توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند. از این‌رو همه آحاد مردم در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند تا با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری به دشمنان بفهمانیم که قدس و برادران فلسطینی خود را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

حجت‎الاسلام محمد پور‌اسد مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه مقاومت بسیج آق‌قلا راهپیمایی روز جهانی قدس و حضور پررنگ و هوشمندانه ملت بزرگ ایران را مانع از خطر نفوذ رژیم صهیونیستی اسرائیل در منطقه و بین ملت‌های مسلمان خواند و گفت: این حضور پرشور از خطرات و توطئه‌هایی که گروهک‌های تکفیری وداعش که با حمایت جبهه استکبار همچون آمریکا برای انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌اند جلوگیری ‌می‌کند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه مقاومت بسیج آق‌قلا افزود: اگر بخواهم رژیم صهیونیستی اسرائیل را در یک کلمه توصیف باید بگویم که کلمه " خبیث" نیز برای این رژیم بسیار کم است.

حجت الاسلام و المسلمین شفیعی امام جماعت مسجد صاحب‌الزمان(عج) آق‌قلا نیز حضور حداکثری و‌ گسترده ملت ایران در راهپیمای روز قدس را باعث تقویت روحیه مردم فلسطین و حامی پیامی روشن برای رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان و همدستان آنان بیان کرد و گفت : ملت ایران به‌خوبی بر این مسئله واقف هستند که با حضور خود در عرصه‌هایی چون راهپیمایی روز قدس، می‌توانند به مستکبرانی چون آمریکا این پیام را برسانند که آنان نمی‌توانند در مسائل داخلی ما دخالت کرده و به امنیت ما خدشه وارد کنند.

عبدالباسط رهبر نیز در راهپیمایی روز قدس به خبرنگار ما گفت : حضور در راهپیمایی بزرگ روز قدس نشانگر حمایت و پشتیبانی ما از مردم مظلوم فلسطین می‌باشد. حضور ما در این راهپیمایی لبیک به ندای رهبر آزادگان جهان حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

میرزاعلی یکی داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز در راهپیمایی روز قدس به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه گروه‌های تروریستی و تکفیری به دنبال این هستند که ذهن مسلمانان جهان را از مسئله اول خود یعنی فلسطین منحرف کنند حضور امروز ما پیام روشنی به دشمنان اسلام و مسلمانان است که باتدبیری که امام خمینی (ره) امروز را روز قدس نام‌گذاری کردند هیچ‌گاه فلسطین و اولین قبله مسلمین قدس شریف را از یاد نخواهیم برد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.