1396-03-14 15:56
1000
0
39849
امام جمعه اهل سنت شهر آق قلا :

رفاه،امنیت، آسایش ما مرهون زحمات و راهنمایی‌های حضرت امام (ره) است

امام جمعه شهر آق قلا گفت: رفاه، امنیت ،آسایش ما همه و همه مرهون زحمات، خدمات، مدیریت، ارشاد و راهنمایی‌های حضرت امام (ره) است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، حاج عبدالحی آخوند میرزاعلی، امام جمعه شهر آق‌قلا در خصوص ویژگی‌ها و شخصیت بنیان‌گذار کبیر انقلاب گفت: رفاه، امنیت، آسایش ما همه و همه مرهون زحمات، خدمات، مدیریت، ارشاد و راهنمایی‌های حضرت امام (ره) است.

وی افزود: اگر حضرت امام(ره) نبودند انقلابی هم در کار نبود. حضرت امام خمینی(ره) یکه و تنها در برابر ظلم و ستم پهلوی به پا خواستن و مردم را به ایستادگی در برابر استکبار در برابر ظلم و ستم و در برابر نظام شاهنشاهی دعوت کرد. الحق و الانصاف مردم هم به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند.

امام جمعه شهر آق‌قلا ادامه داد: انقلاب ما برگرفته از انقلاب و به پا خواستن پیامبر مکرم اسلام(ص) است که یکه و تنها در برابر ظلم و کفر ایستادگی کردند و اسلام عزیز را به این مرحله رساندند.

آخوند میرزاعلی خاطر نشان کرد: امروز وظیفه ماست که از اسلام دفاع بکنیم و با هر آنچه در توان داریم اسلام عزیز را ترویج دهیم. حضرت امام خمینی (ره) مردم را به ایستادگی و اتحاد دعوت کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.