1396-01-02 08:02
954
0
36874
فرماندار آق قلا :

افراد پیش ثبت نام نکرده نیز می توانند داوطلب انتخابات شورا شوند

فرماندار آق قلا گفت : افرادی که اقدام به پیش ثبت‌نام نکرده‌اند نیز می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام خود را انجام دهند و داوطلب شرکت در انتخابات شورا شوند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، امانگلدی ضمیر، فرماندار شهرستان آق‌قلا در خصوص ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای این شهرستان گفت : افرادی که اقدام به پیش ثبت‌نام نکرده‌اند نیز می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام خود را انجام دهند و داوطلب شرکت در انتخابات شورا شوند.

وی افزود : تمامی تمهیدات لازم برای ثبت‌نام داوطلبان این دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، اندیشیده شده و در فرمانداری و بخشداری‌های تابعه این شهرستان، کاربران متعددی وظیفه ثبت‌نام از این داوطلبان را بر عهده‌دارند.

ضمیر خاطرنشان کرد: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تلاش کنند ثبت‌نام‌های خود را در روزهای اول انجام دهند تا اگر پرونده‌های آنان بنا به دلایلی دچار مشکل و یا کمبود مدارک باشد، در اسرع وقت تکمیل شود.

گفتنی است همراه داشتن اصل شناسنامه و دو سری کپی از تمامی صفحات آن، همراه داشتن مدرکی دال بر تعیین تکلیف خدمت نظام وظیفه برای آقایان، چهار قطعه عکس 4*3و گواهی عدم سوء پیشینه برای متقاضیان ثبت نام در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ضروری است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.