1395-12-26 09:18
1564
0
36634
استاندار گلستان :

اجرای بیش از 550 پروژه در آق قلا / لزوم تدوین نقشه راه در مسائل سد وشمگیر

استاندار گلستان گفت : اجرای بیش از 550 پروژه عمرانی،تولیدی و اشتغالزائی با اعتباری بالغ بر 2210 میلیارد ریال در شهرستان آق قلا از اقدامات مهم دولت بوده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، حسن صادقلو استاندار گلستان در دیدار صمیمی با مردم بخش وشمگیر و جلسه شورای اداری در مصلی المهدی شهر انبارالوم ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت هفته مقام مادر و زن گفت : وحدت موجود در استان گلستان مثال زدنی است که با تلاش ها و رهنودهای علما، روحانیون، بزرگان و ... این منطقه از کشور به وجود آمده است.

وی افزود : خدمت بی منت یک توفیق الهی برای مسئولین و خدمتگزاران است. خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی در رفع محرومیت زدایی طی 38 سال گذشته، اجرای بیش از 550 پروژه عمرانی،تولیدی و اشتغالزائی با اعتباری بالغ بر 2210 میلیارد ریال در شهرستان آق قلا از اقدامات مهم دولت بوده است.

استاندار گلستان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به انتخابات اردیبهشت ماه سال آینده گفت : دشمنان در زمان مناسبت های ملی و ایام الله هایی همچون 22 بهمن و انتخابات،حضور مردم را رصد میکنند و بر اساس آن رفتار خواهند کرد.

صادقلو ادامه داد : مشارکت بالای 80 درصدی مردم استان در انتخابات گذشته برگ زرین بالاترین مشارکت و حضور حداکثری در سطح کشور می باشد. امید است با همدلی همه آحاد مردم استان و دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم بار دیگر شاهد برگزاری انتخاباتی سالم،پرشور و با مشارکت حداکثری باشیم.

استاندار گلستان همچنین از مدیران دستگاههای اجرایی خواست نسبت به تدوین نقشه راه،محور توسعه و تسهیل اشتغال در مسائل سد وشمگیر اهتمام داشته باشند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.