1395-12-19 07:09
1978
0
36361

تصاویر/ کلنگ زنی احداث مدرسه 6 کلاسه روستای چن سولی در آق قلا

کلنگ احداث مدرسه 6 کلاسه روستای چن سولی به همت خیر محترم "حاج ارازمحمد کر" بااعتباری بالغ‌بر 8 میلیارد ریال به زمین زده شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان آق‌قلا با حضور "امانگلدی ضمیر" فرماندار،"حاج آخوند رهبر" امام‌جمعه، " کمیلی" رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان،مسئولین دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم در روستای چن سولی بخش وشمگیر این شهرستان برگزار شد.

فرماندار آق‌قلا در این مراسم نیکی به نزدیکان را یکی از سفارشات قرآن کریم بیان کرده و گفت: در کلام خداوند متعال بعد از نیکی به پدر و مادر، نیکی به نزدیکان سفارش شده است. بنابراین خیرین و نیکوکارانی که قصد انجام کار خیر را دارند با کمک به نزدیکان خود و همشهری‌های خود به سفارشات قران کریم جامه عمل بپوشانند.

وی چهار ویژگی را به مؤمنین اهل بهشت نسبت داد و گفت: در حدیثی از پیامبر گرامی اسلام آمده است که چهره گشاده، سعه‌صدر، دست و دل‌بازی و نیت خالص از خصائص و ویژگی‌های مؤمنین اهل بهشت است پس تنها تمکن مالی لازمه نیکی کردن به دیگران نیست و یاری‌رساندن به همنوع خود را می‌توان با روی گشاده و یک لبخند انجام داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آق‌قلا ظرفیت خیرین شهرستان آق‌قلا مانند مجمع خیرین سلامت، مدرسه‌ساز و عمران را مثال‌زدنی دانست و گفت: شهرستان آق‌قلا از برکت این خیرین پیشرفت‌های زیادی کرده است و این همدلی و همکاری آن‌ها در زمینه‌های مختلف باعث انگیزه خدمت‌رسانی بیشتر مسئولین و دولتمردان است.

لازم به ذکر است در پایان مراسم کلنگ احداث مدرسه 6 کلاسه روستای چن سولی به همت خیر محترم "حاج ارازمحمد کر" بااعتباری بالغ‌بر 8 میلیارد ریال با حضور فرماندار و مسئولین استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.