1395-12-19 10:50
1695
0
36360
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان :

رتبه اول ساخت مدرسه خیر ساز شهرستان آق قلا در استان

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گلستان گفت : آق قلا توانست گوی سبقت را از شهرستان علی آباد گرفته و به رتبه اول ساخت این مدارس در سطح استان گلستان برسد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، محمد حسین کمیلی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گلستان که در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آق قلا در روستای چن سولی گفت : در چند روز گذشته با همدلی و همکاری خیرین مدرسه ساز شهرستان آق قلا مشارکت آنها در ساخت مدارس در سطح استان گلستان افزایش پیدا کرده است.
وی افزود : تاکنون، شهرستان علی آباد کتول رتبه برتر را در ساخت مدارس خیریه داشته است. ولی در این چند مدت، آق قلا توانست گوی سبقت را از شهرستان علی آباد گرفته و به رتبه اول ساخت این مدارس در سطح استان گلستان برسد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گلستان ضمن تقدیر و تشکر از همه خیرین که در این راه خداپسند گام برمی دارند خاظر نشان کرد : آق قلا با بهره گیری از ظرفیت خیرین به خوبی توانسته است با ساخت مدارس در مناطق محروم و روستاهایی که نیاز به ساخت مدرسه دارند، گامی بلند در جهت پیشرفت و ارتقاء سطح تحصیلی در این شهرستان بردارد.

لازم به ذکر است در این مراسم کلنگ ساخت مدرسه 6 کلاسه این روستا به همت خیر محترم "حاج اراز محمد کر" با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال به زمین زده شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.