1395-12-06 14:29
1590
0
35723
فرماندار آق قلا خبر داد :

افزایش 500 درصدی اسکان مسافرین در نوروز گذشته/احداث دهکده گردشگری دائمی در آق قلا

فرماندار آق قلا از افزایش 500 درصدی اسکان مسافرین در ایام تعطیلات نوروزی سال گذشته به لحاظ احداث دهکده سنتی توریستی گردشگری نوروزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، امانگلدی ضمیر در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان آق قلا از افزایش 500 درصدی اسکان مسافرین در ایام تعطیلات نوروزی سال گذشته به لحاظ احداث دهکده گردشگری خبر داد و گفت: همه ارگان ها و نهادهای خدمات رسان در شهرستان با یکدیگر هم دل و همراه شوند تا بتوانیم امسال نیز با افزایش جذب گردشگر مواجه باشیم.

ضمیر با تاکید بر اهمیت ارتقای کیفیت فضاهای شهری و ساماندهی مبلمان شهری تصریح کرد : تبلیغ و اطلاع رسانی بیشتر در مورد آثار تاریخی و فرهنگی شهرستان با هدف جذب گردشگران بیشتر از جمله برنامه های مهم ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان می باشد.

فرماندار آق قلا ادامه داد : هماهنگی های لازم نیز برای استقرار پایگاه های امداد و نجات توسط نیروهای هلال احمر، فوریت های پزشکی و حضور پلیس راهور و نیروی انتظامی در سطح شهرستان برای ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی اتخاذ شده است.

وی در پایان از احداث دهکده گردشگری دائمی در محدوده دریاچه اینچه با مشارکت بخش خصوصی و اعتباری بالغ بر 74 میلیارد تومان در شهرستان آق قلا خبرداد.

 
 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.