1395-11-21 13:29
1983
0
35000
پیام مردم آق قلا در آستانه راهپیمایی 22 بهمن؛

22 بهمن ثابت می‎کنیم که همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم

باید در این راهپیمایی که یک وظیفه ملی است شرکت کنیم تا به دشمنان بفهمانیم ما همچنان پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌ایم.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، انقلاب اسلامی ایران، در حالی وارد سی ‌و نهمین سال پیروزی خود می‌شود که چهره واقعی و پلید آمریکای جنایتکار و شیطان بزرگ نمایان‌تر و تحقق وعده الهی بنیان‌گذار کبیر انقلاب مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم مشخص‌تر می‌شود.

بیداری جهان امروز که برگرفته از قیام ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در بهمن 57 است، رسالت مردم و مسؤولین ما را بیش‌ازپیش سنگین می‌نماید؛ چراکه اگر انقلاب اسلامی ایران تداوم راه انبیاء است.

ملت همیشه در صحنه ایران در برهه‌های مختلف زمانی ثابت کرده است که از امتحان‌های مختلف سرافراز بیرون آمده است و این بار نیز در آستانه 22 بهمن بار دیگر وحدت و پایبندی به آرمان‌های انقلاب را دوباره و دوباره ثابت خواهد کرد.

به میان مردم آق‌قلا رفتیم تا از اقشار مختلف در خصوص این حماسه جویا شویم.

کاظمی یکی از شهروندان شهرستان آق‌قلا با دعوت برای به نمایش گذاشتن هرچه باشکوه‌تر قدرت مردمی در انقلاب اسلامی گفت : در برابر تهدیدات از سر استیصال آمریکا و انگلیس، با حضور خود در کنار مردم همیشه درصحنه این مرزوبوم، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهم کرد تا با صدایی بلند پیام این حماسه را به گوش جهانیان برسانیم.

ایزدی شهروند آق‌قلایی دیگر به خبرنگار به خبرنگار ما گفت : باافتخار و قدرت هرچه بیشتر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنیم. این حضور برای به اثبات رساندن این حرفمان است که ما تا آخر ایستاده‌ایم.

مهرورز نیز در این رابطه به خبرنگار ما گفت : شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یکی از وظایف هر فرد ایرانی است زیرا که امنیت در کشور ما نسبت به کشورهای همسایه بسیار بالا است. امنیت نعمت بزرگی است که بسیاری از مردم در کشورهای دیگر از آن محروم هستند. باید در این راهپیمایی که یک وظیفه ملی است شرکت کنیم تا به دشمنان بفهمانیم ما همچنان پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌ایم.

صحنه نیز شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را یک وظیفه برای همه آحاد مردم خواند و از مردم خواست با حضور یکپارچه و منسجم در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب تجدیدعهد و پیمان کنند.

توکلی فرهنگی آق‌قلایی در گفت‌وگویی به ما گفت : شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه برای همه است. با حضور در این حماسه ملی و بین‌المللی از انقلاب اسلامی خود پاسداری کنند.

وی ادامه داد : به‌طور حتم ملت فهیم ایران سربلند اسلامی، راه رسیدن به بلندای عزت را خوب می‌دانند و فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان هم پای سایر دانش آموزان و دانش جویان ایران اسلامی، شعور عظیم خود را با حضور تأثیرگذار و حداکثری در روز موعود ، بار دیگر به جهانیان نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.