1395-03-30 05:51
1203
0
33750
مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا :

لزوم آموزش خانواده‌ها از اثرات فضای مجازی در جنگ نرم

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گفت : ترویج آموزش مناسب فضای مجازی برای خانواده یکی از راه‌های جلوگیری و مقابله با تهدیدات این فضا است.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ، کارگاه آموزش راویان فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان آق‌قلا در سالن آلتین صحرا برگزار شد.

به گزارش اسپی دژ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین گنجی مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا ، در کلاس فضای مجازی کارگاه آموزش راویان فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان آق‌قلا در مورد مضرات این فضا گفت : مضرات استفاده از گوشی‌های هوشمند در دو سطح فیزیک و روحی دسته‌بندی می‌شوند. اول اینکه نگاه کردن طولانی‌مدت به این گوشی‌ها در درازمدت باعث به وجود آمدن مشکلاتی در بینایی خواهد شد. همچنین امواج این تلفن‌ها که 80 درصد آن جذب مغز می‌شود باعث بروز انواع بیماری‌ها خواهد شد.

وی افزود :امروز استکبار جهانی به این نتیجه رسیده است جنگ امواج خطرناک‌ترین جنگ است چراکه جنگ نظامی به‌اندازه جنگ نرم و سایبری نمی‌تواند اثرات مخربی را به‌جا بگذارد.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا ادامه داد : شهدای این جنگ نیز همانند شهدای هشت سال دفاع مقدس مشهود نیستند. بنابراین در جنگ نرم و در فضای مجازی باید بیشتر مواظب اثرات آن باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گنجی تصریح کرد : ترویج آموزش مناسب فضای مجازی برای خانواده یکی از راه‌های جلوگیری و مقابله با تهدیدات این فضا است.

وی خاطرنشان کرد : آموزش را در بحث فضای مجازی جدی بگیریم و نقاط قوت و ضعف آن را شناسایی کرده و متناسب با آن برنامه‌ریزی کنیم.

همچنین جناب سروان ابراهیم خواجه معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه آق‌قلا در حاشیه این مراسم گفت : نفوذ دشمن از راه‌های نظامی باهمت ملت غیور ما بسته‌شده است. دشمنان این نظام به دنبال گزینه‌های دیگر برای به مخاطره انداختن آن هستند.

وی افزود : بزرگ‌ترین و مهم‌ترین این گزینه‌ها حمله از طریق فضای مجازی و تضعیف فرهنگ ایرانی اسلامی میهن عزیزمان است. به همین دلیل کار فرهنگی اهمیت خود را پیدا می‌کند .

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه آق‌قلا ادامه داد : به‌صراحت می‌توان گفت که جبهه‌های دشمن جبهه فرهنگی است و ما می‌بایست اقشار مختلف مردم را با آموزش و افزایش آگاهی در مقابله با تهدیدات جنگ نرم آماده‌سازیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.