1393-06-07 17:11
3245
4
1911
در نماز جمعه آق قلا صورت گرفت ؛

آخوند رهبر و فرماندار آق قلا پیروزی مردم مظلوم غزه را تبریک گفتند

عبدالرزاق آخوند رهبر و هیوه چی فرماندار شهرستان در نماز جمعه آق قلا با محکوم نمودن جنایات اسرائیل ، پیروزی مردم مظلوم غزه را تبریک گفتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ ، عبدالرزاق آخوند رهبر در نماز جمعه  آق قلا که در مسجد عرفانی این شهر برگزار شد ، ضمن تبریک به مناسبت پیروزی مردم مظلوم غزه و محکوم  نمودن جنایات اسرائیل در غزه  گفت : مردم مظلوم غزه پیروزی غرور آفرینی را در برابر اسرائیل به دست آوردند .

حاج آخوند رهبر ادامه داد  : من امید دارم که اسرائیل نابود خواهد شد و همه مسلمانان جهان به ویژه مسلمانان مظلوم غزه در قدس شریف نماز به جا می آورند.
 
آخوند رهبر آق قلا

هیوه چی فرماندار شهرستان آق قلا نیز در نماز جمعه  ضمن تبریک به مناسبت پیروزی مردم مظلوم غزه گفت : پنجاه و یک روز مقاومت در غزه نشانگر استقامت و عزم راسخ آنها می باشد.

هیوه چی با اشاره به بنیه ضعیف رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت مردم مظلوم غزه افزود : مقاومت نقاط ضعف اسرائیل را به خوبی پیدا کرده و به آنها شناخت پیدا کرده است و از این نقاط ضعف استفاده کرده و ناتوانی آنها را به جهانیان ثابت کرده است.

فرماندار شهرستان اق قلا در ادامه صحبت های خود ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت گفت : اقدامات بسیار خوبی در طول مدت یکسال که از عمر دولت تدبیر و امید می گذرد رقم خورده است. طرح تحول نظام سلامت یکی از طرح های بزرگ در حوزه بهداشت می باشد که نتایج بسیار خوبی را به دنبال داشته است. کاهش تورم در جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم از دیگر اقدامات دولت در حوزه اقتصاد می باشد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

فتنه گر

خوشا بحال شهروندان شهرستان آق قلا که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید فرماندارش به همراهی بعضی از مسئولین و اعضای شورای شهر سر از دیدار زندانی سیاسی و امنیتی فتنه ( آخوند رهبر ) و مطرود از سوی مردم در می آورند .عجبا !!!

0
0
پاسخ
1393-06-08 02:06
ترکمن

باز دم این گرم که یک تبریک به مردم غزه گفت و جنایات اسرائیل رو محکوم کرد.وای به حال بعضی ها که توی این روزها در آق قلا اصلا به روی خودشون نمی یارن و هیچ پیامی صادر نمی کنن.جای بسی تامل دارد.................

0
0
پاسخ
1393-06-08 04:26

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.