1394-02-21 06:23
1359
0
14510
فرماندار شهرستان آق قلا:

ما وظیفه داریم فرهنگ را هر چه بهتر به نسل آینده معرفی نمائیم/ مختومقلی به یک قوم و قبیله اختصاص ندارد

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: آنچه باعث می شود جامعه ای به غنا و خوشبختی برسد و یا افول پیدا کند فرهنگ است بنابراین وظیفه همه ماست تا بتوانیم فرهنگ را هر چه بهتر به نسل آینده معرفی نمائیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ، "هیوه چی" فرماندار شهرستان اق قلا در مراسم بزرگداشت شاعر نامی ترکمن"مختومقلی فراغی" که در محل تالار فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرآق قلا برگزار گردید ضمن تبریک 282 سالگرد تولد این شاعر وعارف با بیان مطلب فوق افزود:مختومقلی به یک قوم و قبیله اختصاص ندارد و آنچه که باعث می شود از دیگر شاعران، متمایز وبرجسته باشد حکمت اشعار اوست.

فرماندار شهرستان آق قلا افزود:نوع نگاه واندیشه ژرف مختومقلی باعث شده است همگان بر گفته ها وآنچه که نگاشته است سر تعظیم فرود آورند.طوریکه از ایشان به عنوان پدر ادبیات ترکمن یاد کرده و جزو هفت ستاره پرفروغ شاعران ترکمن نام گرفته و معرفی می شود.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود به نگاه امام راحل(ره) در خصوص فرهنگ اشاره داشته و افزود:آنچه باعث می شود جامعه ای به غنا و خوشبختی برسد و یا افول پیدا کند فرهنگ است بنابراین وظیفه همه ماست تا بتوانیم فرهنگ را هر چه بهتر به نسل آینده معرفی نمائیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.