1394-02-13 15:59
1803
0
14166
با گذشت بیش از هشت ماه همچنان ادامه دارد؛

مشکل آنتن دهی همراه اول در روستای قلعه جیق آق قلا

با گذشت بیش از هشت ماه و علی رغم پیگیری مسئولین روستای قلعه جیق آق قلا همچنان مشکل آنتن دهی همراه اول در این روستا وجود دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ، آبان ماه سال گذشته بود که با خبر شدیم روستای قلعه جیق از توابع بخش مرکزی شهرستان آق قلا با مشکلات بسیار زیاد آنتن دهی اپراتور همراه اول مواجه است که خبر آن با عنوان "وقتی همراه اول ، همراه آخر می شود / عدم آنتن دهی همراه اول در روستای قلعه جیق آق قلا + تصویر" در فضای مجازی استان درج گردید.

حال پس از گذشت هشت ماه دوباره به آنجا رفته تا موضوع را دوباره پیگیری کنیم.

"ایوب گرکز" رئیس شورای روستای در گفتگو با خبرنگار اسپی دژ گفت : متاسفانه در حدود 2 سال است که آنتن دهی اپراتور همراه اول در این منطقه بسیار ضعیف می باشد .مدتی بود که با همکاری شورای محل این مشکل را پیگیری کردیم و سال گذشته این مشکل برطرف شد. ولی پس از مدت کوتاهی دوباره این مشکل بازگشت و هم اکنون با آنتن دهی بسیار ضعیف در این منطقه مواجع هستیم.

وی ادامه داد : ما با ریاست محترم شرکت مخابرات شهرستان نیز مکاتباتی در این خصوص انجام داده ایم ولیکن متاسفانه هنوز این مشکل پابرجاست.

"اسماعیلی " دهیار روستای قلجیق نیز در خصوص این مشکل به خبرنگار اسپی دژ گفت : ما در این روستا با آنتن دهی همراه اول مشکلاتی عدیده ای داریم. در برهه ای از زمان این مشکلات برطرف شده بود ولی بعد از مدتی دوباره ضعف آنتن دهی سایه خود را بر روی این روستا افکند.

اسماعیلی افزود : این مشکل از طرف اهالی عزیز این روستا به طور بسیار زیاد به ما انعکاس داده شده است. مشکل تا حدی است که اهالی برای انجام برخی از امور خود قید انجام مکالمه از طریق تلفن همراه را زده و به صورت حضوری امورات روزمره خود را پیگیری می کنند.

دهیار روستای قلجیق ادامه داد : نتیجه مکاتبات ما با مسئولین ذی ربط و حتی جلسه با مسئولین مخابرات فقط منجر به حل موقتی این مشکل شد که آن هم پس از مدت کوتاهی دوباره با آن مواجه شدیم.

وی با گلایه از مسئولین گفت : از مسئولین تقاضا دارم به این مشکل رسیدگی کنند. متاسفانه مشکلات اهالی این روستا کم نیست و آنتن دهی بسیار ضعیف همراه اول نیز باعث شده تا مشکلات دیگر چندین برابر گردد. آیا ما برای حل برخی از مشکلات خود که ممکن است با یک تلفن برطرف گردد ، می بایست به صورت حضوری آن هم با صرف هزینه بسیار بیشتر از تلفن به شهر مراجعه کنیم؟؟؟ باز هم تقاضا دارم به این مشکل به صورت جدی رسیدگی گردد.

اسپی دژ نیز امیدوار است مسئولین در حل مشکلات مردم به خصوص روستاییان عزیز سرعت بیشتری ببخشند. اسپی دژ باز هم این مشکل را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.