1394-02-12 05:03
2432
0
14053
به مناسبت روز مرد و بسیج کارگری؛

مراسم تجلیل از کارکنان نمونه شهرداری آق قلا برگزار شد + تصاویر

به مناسبت روز بسیج کارگری، مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرداری آق قلا برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ، میرعرب، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید رجایی شهرستان آق قلا در این مراسم گفت ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز مرد و همچنین نهم اردیبهشت ماه، روز بسیج کارگری، در خصوص اهمیت کار گفت : با توجه به احادیث و روایات به اهمیت و جابگاه کار و رابطه آن با نماز پی خواهیم برد. اگر کار ما با خلوص و نیت و در رضای خدا و خدمت به خلق او باشد، یکی از راه های رسیدن به سلوک الهی خواهد بود.

وی افزود : ما می توانیم از طریق کار افراد به پویایی، رشد و استعداد های یک جامعه پی ببریم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید رجایی شهرستان آق قلا با بیان اهمیت مطالعه و افزایش سطح علمی کارمندان خاطر نشان کرد : علاقمندی کارمندان به کارهای خود باعث پیشرفت چرخ اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... جامعه خواهد شد.

وی در پایان صحبت های خود با اشاره به شهید شاخص سازمان بسیج کارگری در سال 94 گفت : شهید حسینعلی ترکی شهید شاخص کارگری می باشد که در بهمن 1327 متولد شده و در بهمن 1361 به شهادت رسیده است. وی به حرفه بنایی مشغول بوده و در کار خود جهادگونه عمل می کرد. در فرازهایی از وصیت نامه این شهید آمده است که : "برادر عزیزم در هیچ مقطع زمانی نبوده است که افرادی چنین عاشقانه وظیفه اصلی انسانیت را بازشناخته و همچون بلبلان در جستجوی گلستانی باشند که امروز ما می بینیم. جوانان در اشتیاق شمع وجود اسلام عالم افزو می سوزند و جان تسلیم می کنند."

همچنین در این مراسم مسابقه طناب کشی بین کارکنان برگزار شد و از کارکنان نمونه شهرداری تقدیر شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.