1394-02-01 10:57
1566
0
13570
رئیس ستاد اسکان مسافرین نوروزی :

رشد 3.9 برابری ورود مسافرین نوروزی به شهرستان آق قلا

نظری رئیس ستاد اسکان مسافرین نوروزی : در سال نوروز سال 93 این شهرستان پذیرای 385 نفر بوده است که این رقم در سال جدید با رشد 3.9 برابری به 1489 نفر رسیده است.

به گزارش گلستان ما، نظری، رئیس آموزش و پرورش شهرستان آق قلا در گفتگو با خبرنگار اسپی دژ گفت : ستاد اسکان مسافرین نوروزی از مدتها قبل با برگزاری جلسات متعدد در جهت جذب حداکثر مسافرین نوروزی با استفاده از پتانسیل و ظرفیت شهرستان با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

وی افزود : در ایام نوروز، فروردین و اردیبهشت این شهرستان دارای جاذبه های گردشگری بسیار خوبی می باشد که ما می بایست از این فرصت به نحو مطلوب استفاده نماییم. به حمد الهی و با همت دستگاه های اجرایی شهرستان و در راس امور فرمانداری و ائمه جمعه، اتفاقات خوبی در ایام نوروز 94 به وقوع پیوست.

رئیس ستاد اسکان مسافرین نوروزی ادامه داد : در واپسین روزهای سال 93 افتتاحیه دهکده بومی سنتی با هدف معرفی آداب و رسومات قوم ترکمن و این منطقه را در شهرستان داشته ایم که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب مسافرین درون و برون استانی مواجعه گردید.

بازارچه مرزی اینچه برون، تالاب آنا گل، پل تاریخی شهرستان، فرهنگ و آداب اقوام مختلف این منطقه سبب گردید تا استقبال مسافرین نوروزی با رشد قابل توجه ای همراه باشد.

وی با بیان رشد بی سابقه ورود مسافرین نوروزی در سال جدید افزود : در آموزش و پرورش شهرستان نیز به عنوان ستاد نوروزی اسکان همانند سنوات گذشته پذیرای خانواده ها بوده ایم. در سال نوروز سال 93 این شهرستان پذیرای 385 نفر بوده است که این رقم در سال جدید با رشد 3.9 برابری به 1489 نفر رسیده است.

نظری خاطر نشان کرد : سعی کرده ایم در حد توان بتوانیم با فراهم کردن امکانات مختلف و برنامه های درون سازمانی خاطره خوشی را برای مسافرین عزیز به یادگار بگذاریم. با یاری خداوند آمارها و نظرسنجی ها نیز نشان دهنده رضایت عمومی از سطح امکانات و خدمات بوده است. و این رضایت جز با همکاری و اجماع همه دستگاه های اجرایی شهرستان به وجود نمی آمد.

وی در پیایان گفت : انشالله با تجزیه و تحلیل و آسیب شناسی، بتوانیم از نقاط ضعف خود بکاهیم تا در سال آینده مسافرین بیشتری این شهرستان را به عنوان مکان سفر خود انتخاب نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.